اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

بالا رفتن قیمت خودرو و بالا رفتن قیمت اجاره ماشین

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۴۱ ق.ظ

بالا رفتن قیمت خودرو و بالا رفتن قیمت اجاره ماشین

بازار کرایه ماشین داغ تر از سال های گذشته

 

با وجود ابطال مصوبه دولت برای بالا رفتن قیمت خودروهای داخلی، قیمت‌گذاری خودروهای داخلی در سال جدید همچنان با ابهام روبرو است این   سالها است که باعث سر در گمی افراد شده و نشان از مدیریت ضعیف مسولین میباشد و مشخص نیست خودروها باید با چه قیمتی به خریداران عرضه شود. که این عامل تاثیر مستقیمی بر افزایش اجاره خودرو تهران و کرایه ماشین تهران شده است.
به گزارش خبر گزاری ها، در حالی که فروش محصولات ایران خودرو با قیمتهای افزایش یافته قبلی و اضافه شدن 500 هزار تومان به عنوان نرخ جدید بیمه و مالیات بر ارزش افزوده از این ماه آغاز شد، قیمت‌گذاری تولیدات شرکتهای دیگر از جمله سایپا، پارس خودرو و بهمن همچنان تعیین نشده و فروش این محصولات متوقف است.
از این رو این بالا رفتن بسیار غیر منطقی خودرو مردم را تحت فشار قرار داده شرکت رنت ماشین سفر آلامو این کمک را به شما میکند که اگر نیاز به خودرو دارید از طریق اجاره  ماشین خودرو مورد نظر خود را اجاره کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی