اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

اجاره بهترین ماشین ها در سفرآلامو

پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴ ب.ظ

اجاره بهترین ماشین ها در سفرآلامو

 

سفرآلامو یک ارائه دهنده نرم افزاری برای صنعت اجاره خودرو، توسط سفرآلامو و سفرآلاموتایید شده است.

سفرآلاموارائه دهنده خدمات مدیریت اجاره ماشین  بر اساس سفرآلامورا به سفرآلامو و سفرآلامو مکان در کانادا ارائه خواهد داد.

جوزف دانالدسون، مدیر، درآمد و سفرآلاموبرای سفرآلامو اجاره خودرو . گفت: “ما احساس می کنیم خدمات نرم افزاری سفرآلامو یک منبع حیاتی در کمک به بازاریابی ما هستند.” با رابط کاربری ساده و پیچیده خود، سفرآلاموچندین مزیت را ارائه می دهد کمک به راه موفقیت در بازار خودرو اجاره کمک می کند. سفرآلامو سریع و ساده به حرکت می انجامد، و مشتریان آن را برای ایجاد رزرو آنلاین کمک می کنند تا کسب و کار را برای رقیبان ما به ارمغان بیاورد. ”

اجاره خودرو

 

سفرآلامودر اجاره اتومبیل، فروش خودرو و اجاره وسایل نقلیه رنت ماشین مورد استفاده در 45 مکان در سراسر سفرآلامو مشارکت دارند.

سفرآلاموt در حال راه اندازی نسخه جدید نرم افزار مبتنی بر ابر خود در سفرآلامو5 است، از جمله مجموعه کامل تلفن همراه برنامه های پاسخگو، به گفته شرکت.

سفرآلامو قرارداد بلندمدت را با یک شریک کرایه ماشین توسعه نرم افزاری امضا کرد تا سرعت و توسعه آن را بهبود بخشد. به گفته این شرکت، این مشارکت سفرآلامودسترسی به یک تیم از بیش از 55 توسعهدهنده نرم افزار گواهی دهنده را فراهم می کند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی