اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

ماشین های سفرآلامو

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۲۶ ق.ظ

ماشین های سفرآلامو

شرکت مشاوره بین المللی سفرآلامو سفرآلامو سفرآلامو (سفرآلامو ) اجاره خودرو سفرآلامو -سفرآلامو را راه اندازی کرده است، یک ابزار مدیریت عملکرد طراحی شده برای کمک به شرکت ها در تصمیم گیری های تجاری است.

سفرآلامو سفرآلامو فرایند مدیریت عملکرد را ساده اجاره ماشین کرده و به عنوان یک سرویس واحد با حداقل کار اداری، با توجه به سفرآلامو ساده عمل می کند. کاربران می توانند رفتار مشتریان و کارکنان را تجزیه و تحلیل کنند، فرصت ها را شناسایی کرده و سفرآلامو ها را شناسایی کنند – بدون استفاده از گزارش ها و سیستم های چندگانه.

با توجه به سفرآلامو ، سفرآلامو -سفرآلامو تکنولوژی رنت ماشین را برای تمام سطوح یک سازمان ارائه می کند:

برای اجرایی سفرآلامو سفرآلامو یک تصویر جامع از پیشرفت مالی را از طریق ردیابی، گزارش گیری و پیش بینی فروش خودکار، با توانایی طبقه بندی بر اساس کشور کرایه ماشین ، منطقه، محل و اعضای تیم فراهم می کند.

مدیران می توانند کارهای برتر را شناسایی کنند و کارکنان پایین تر را از طریق آموزش و مربیگری شخصی، با درک اطراف هر عضو تیم خط مقدم، شناسایی کنند. این بهبود ارتباط بین مدیران و تیم خود را، در نتیجه رانندگی، بهبود نتایج و کاهش گردش مالی.

برای کارمندان خط مقدم سفرآلامو تجزیه و تحلیل را برای عملکرد فردی و تیمی فراهم می کند. با توانایی پیگیری و اندازه گیری عملکرد آنها به صورت روزانه، همکاران خط مقدم فعالانه درگیر می شوند.

سفرآلامو با تجزیه و تحلیل رفتار مشتری و کارکنان در روز به روز، روند فروش را خودکار میکند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی