اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

اجاره انواع ماشین های لوکس با سفرآلامو

شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۲ ب.ظ

در این رویداد که در هفته جاری در سفرآلامو برگزار شد، اجاره خودرو مرسدس بنز ونزسفرآلامو طرح های محصول و بازار های بازار را برای سفرآلامو معرفی کرد، واگن جدید متوسطه آن در نمایشگاه سفرآلامو در ایندیاناپولیس در ماه مارس معرفی شد.
سفرآلامو مدیر کل، مدیریت محصول و بازاریابی برای مرسدس اجاره ماشین  بنز ونز ایالات سفرآلامو ، گفت: “ما فکر می کنیم یک وانت متوسط ​​در بازار ایالات سفرآلامو مناسب است و نیاز ایالات سفرآلامو را برآورده می کند.”

سفرآلامو گفت: برای سفرآلامو ، انتظار می رود فروش بیشتری از واگن مسافری از سفرآلامو داشته باشد.

مرسدس 50-50 تقسیم بین فروش مسافر و فروش وانت برای سفرآلامو پیش بینی می کند. انتظار می رود با فروش 30٪ تخفیف، 25٪ خدمات و نگهداری، تاکسی 20٪ و شاتل، تحویل کالا 18٪ و 7٪ وسایل نقلیه ویژه مورد استفاده قرار گیرد.

در حالی که سفرآلامو در سه سفرآلامو ، طول بدن و ارتفاع سقف، رنت ماشین  و همچنین دو محور دوچرخه، موتور و هیدرولیک، ارائه شده است، سفرآلامو دارای یک طول، ارتفاع و موتور – موتور 2.0 لیتری بنزینی 4 سیلندر در کلاس C است.

اجاره خودرو

به همین ترتیب، مرسدس گفت: بازار سفرآلامو فقط یک نسخه کوچکتر کرایه ماشین  از سفرآلامو نیست. بنگاه مشتری ایالات سفرآلامو برای سفرآلامو به شدت در تجارت ساخت و ساز (60٪)، پس از آن حمل و نقل مسافر (15٪)، خدمات تحویل (15٪) و کسب و کار خرده فروشی / عمده فروشی (10٪).
مرسدس اعلام کرده است که به دنبال سرمایه گذاری در یک بازار تحت تأثیر قرار می گیرد با مشخصاتی که در زیر خودروهای یورو مانند (Ford Transit، Mercedes Sprinter، Ram ProMaster و Nissan NV) و همچنین سفرآلامو Motors Express و Savana، اما بزرگتر از وانت کوچک کلاس (Ford Transit Connect، Ram ProMaster City، Nissan NV200 و همتای Rebadged آن، Chevrolet City Express).

نزدیکترین رقیب به سفرآلامو در ابعاد، رام سفرآلامو ، یک نسخه کامیون Dodge Grand Caravan است، اگر چه رام قصد دارد غولپیکر فروش C / V در سال جاری باشد.

فروش وانت های بزرگ 85 درصد از بازار ایالات سفرآلامو را تشکیل می دهد که توسط فورد تحت سلطه قرار گرفته است و به دنبال آن شورلت، مرسدس بنز (اسپیپرن)، سفرآلامو ، رام و نیسان است. برنلی گلاسر، VP و مدیر عامل، مرسدس بنز ونز ایالات رسفرآلامو ، گفت که در خارج از کامیون های بزرگ، مرسدس معتقد است که بازار ون می تواند با 100،000 واحد بیشتر در سال 2016 و 2017 رشد کند.

مرسدس با استفاده از اصطلاح “سفرآلامو ” در هنگام اشاره به سفرآلامو – “نقطه شیرین” بین کامیون های بزرگتر و یورو که نمی توانند در یک گاراژ قرار بگیرد و واگن های کوچکتر که توانایی مسافر کمتری دارند و ظرفیت بار و محموله استفاده می کنند، گفت: “گیزن .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی