اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

فروش خودرو در سال 2017

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۷ ب.ظ

فروش خودرو در سال 2017

انتظار میرود که فروش خودروهای جدید از طریق شش ماه اول سال 2017 به 2.3٪ کاهش یابد و خودروهای با کیفیت بالا با اجاره خارج از اجاره ممکن است بخشی از دلیل است که بر اساس کتاب اجاره خودرو.

در پایان سال جاری، 3.6 میلیون وسیله نقلیه خارج از اجاره به بازار، در مقایسه با 3 میلیون در سال 2016، با توجه به داده های سفرآلامو ، به بازار بازگشته است. انتظار می رود تا سال 2020 تعداد خودروهای اجاره ای که به بازار بازگردانده می شود تا 4.6 میلیون افزایش یابد.

این شرکت های کرایه ماشین خارج از اجاره به بازار های مورد استفاده به عنوان مسافت پیموده شده و وسایل نقلیه نسبتا جدید بازمی گردند و خریداران جایگزین مورد استفاده قرار می گیرند.

اجاره ماشین در سال 2017


جاناتان اسمو، اقتصاددان ارشد شرکت سفرآلامو ، گفت: “ما در حال تبدیل شدن به یک دوره” نقطه اوج “برای صنعت خودرو ایالات متحده است. “بسیاری از کرایه ماشین که در بازار برای ثبت فروش در سال 2015 و 2016 به بازار آمد به آرامی تبدیل به سر می شود که فروش خودرو جدید در بررسی از طریق پایان دهه است.”

با نگاهی به عملکرد اجاره ماشین در تهران تولید کنندگان مختلف، آلامو در میان بهترین مارک های این سالن قرار گرفته است. از طریق پنج ماه اول، نام تجاری بیشترین سهم بازار را در میان تمام مارک ها به دست آورد، بدون اینکه به انگیزه های سنگین دست یابد – که اخیرا روند بسیاری از تولیدکنندگان بوده است.

نیسان نیز انتظار می رود که سهم بازار را به دست آورد، به طوری که بخشی از مدل های تازه، از جمله جدید آلامو با هدف رقابت در بخش متداول متداول است. فروش ناوگان و هزینه های انگیزشی بیشتر بخشی از استراتژی رشد برند است.

اجاره خودرو نیسان


اجاره ماشین، تحلیلگر اجرایی سفرآلامو گفت: “نیسان در حال به دست آوردن سهم بازار اجاره اتومبیل با استفاده از انگیزه ها و خوردن تقاضای ناوگان دیگران رها شده است.” “تا زمانی که سودآوری بالا برود، هیچ دلیلی وجود ندارد که برند در نیمه دوم سال، استراتژی را تغییر دهد.”

انتظار می رود که رنت ماشین در این سال مبارزه کنند، کرایسلر، فورد و جیپ هستند.

پیش بینی های آلامو برای فروش سالانه خودروهای جدید 17.1 میلیون دلار است که در مقایسه با سال گذشته 2.5 درصد کاهش یافته است. هرچند که نشانه کاهش است، دود همچنان معتقد است که بازار خودرو سالم است. او اشاره کرد که 17.1 میلیون سال فروش خودرو جدید، هنوز هم یکی از بهترین سال های ثبت شده در صنعت خودرو است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی