اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

اجاره ماشین مرکزی

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴ ب.ظ

آلامو ارائه کننده نرم افزار مدیریت اجاره اتومبیل، علاوه بر این از قابلیت راه اندازی راه دور به محصولات اجاره وسایل نقلیه خود اعلام کرده است.

به گفته شرکت، ویژگی جدید شروع به کار از راه دور به اجاره ماشین اجازه می دهد تا اجاره اتومبیل آلامو و مشتریان خودرو را به اشتراک بگذارد تا خودروها با استفاده از وسایل نقلیه مورد استفاده قرار گیرند و از راه دور شروع به تأیید و حفظ یکپارچگی باتری کنند.

استارتر از راه دور، علاوه بر افزودنی جدید برای ماژول اجاره خودرو اختصاصی روزانه همچنین اجازه می دهد تا اجاره اتومبیل یا شرکت خودرو سازی شرکت خود را با گزینه ای از راه دور برای گرم کردن یا خنک کردن وسیله نقلیه به مشتریان خود ارائه دهیم – یا آب و هوای سرد و هوا.

الکس آریافر، افسر ارشد فناوری اجاره مرکزی گفت: “این یک گامی غرورآفرین برای رنت ماشین در ارائه خدمات به مشتریان خود با بهترین خدمات اجاره خودروی خودسرانه و استفاده از تکنولوژی های مدیریت خودرو است.” “این ویژگی جدید نه تنها پول مشتریان ما را ذخیره می کند بلکه محصولات خود را برای مشتریان جدید نیز جذاب تر می کند.”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کرایه ماشین و ویژگی شروع از راه دور، لطفا به آن مراجعه کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی