اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

کوچکترین کراس اوور هیوندای

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱ ق.ظ

کوچکترین کراس اوور هیوندای

هیوندای

 

کرتا  کوچک‌ترین و جدید ترین کراس‌اوور قطعات هیوندای است و برای بازارهای خاص و ویژه  طراحی شده است. این خودرو که با نام IX25 هم شناخته می‌شود توسط سرمایه‌گذاری مشترک هیوندای و شرکت چینی «Beijing Grou» توسعه یافته و تولید آن در آوریل 2014 در چین آغاز شده است. همچنین کرتا یا IX25 علاوه بر چین در کشورهای دیگری چون هند و روسیه هم تولید می‌شود.

قطعات هیوندای

لوازم هیوندای برای اولین بار کرتا را در برزیل معرفی کرده است و قصد دارد به‌زودی آن‌را در این کشور هم تولید نماید. البته هیوندای برای برزیلی‌ها نسخهٔ فیس‌لیفت شده‌ای از کرتا را طراحی کرده است  و آن‌را رسماً در نمایشگاه خودرو سائوپائولو امسال رونمایی کرده . این مدل فعلاً مخصوص بازار برزیل طراحی شده اما در آینده در دیگر کشورها هم عرضه خواهد شد.

لوازم هیوندای

در این فیس‌لیفت بیشترین تغییرات در قسمت جلوی خودرو صورت گرفته است و در کل، خودرو از طراحی جسورانه‌تری برخوردار شده است. در قسمت جلو برخی عناصر طراحی   سانتافه الهام گرفته شده است که شامل یک جلوپنجرهٔ شش‌ضلعی جدید با سه تیغه، سپر جدید با وردی هوای مرکزی بزرگ‌تر و پروژکتورهای جدیدی افقی می‌شود. همچنین گرافیک داخلی چراغ‌های جلو هم تغییر کرده و در داخل آن‌ها چراغ‌های روشنایی در روز تعبیه شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۱
safar alamo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی