اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

بودجه سفرالامو برای اجاره خودرو

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸ ب.ظ

بودجه سفرالامو برای اجاره خودرو

سفرآلامو اعلام کرده اند که تمدید قرارداد ترجیحی خود را اعلام کرده اند.

تحت قرارداد جدید چند ساله به عنوان شرکای اجاره خودرو مورد علاقه نامزد شده اند.

طبق گفته شرکت، این وضعیت ترجیحی، مزایای پاداش برای اعضا از 50 مایل در هر روز اجاره به 500 یا بیشتر مایل برای هر اجاره ماشین  واجد شرایط را بهبود می بخشد. مسافران تجاری اکنون می توانند حداقل 500 مایل را در یک سفر معمول سفر دو روزه به جای 100 مایل برای یکسان در طرح قدیمی کسب کنند.

علاوه بر این، به عنوان بخشی از مشارکت، Avis و بودجه محصولات، خدمات و پیشنهادات صرفه جویی در کانال های مشتریان ، از جمله کسانی که برای اعضا و همچنین قرار دادن آنلاین، در مکان های  در سرتاسر جهان و از طریق پرواز از طریق طریق محصولات با توجه به بودجه کرایه ماشین ، فرصت های رسانه ای را در بر می گیرد.

رنت ماشین

 

همچنین ارائه دهندگان رنت ماشین  منحصر به فرد در ، وب سایت رسمی شرکت هواپیمایی است.

استیون رایت، معاون ارشد رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا گفت: “ما هیجان زده هستیم که روابطمان با خطوط هوایی آمریکا را تقویت کنیم و نیمی از میلیون مسافر را که روز به روز پرواز می کنند، آسان تر کنیم تا از باند فرودگاه به بزرگراه در یکی از وسایل نقلیه ما استفاده کنیم.” فروش و بازاریابی. “این همکاری پیشرفته به ما کمک می کند که اجاره های افزایشی را تولید کنیم، و در حال حاضر با تعهد جدید مسافت پیموده شده و علاوه بر Payless، اجاره یک وسیله نقلیه حتی بیشتر از همیشه پاداش پذیر است.”

این قرارداد بر روی ارتباطات بیش از 30 ساله بین متکی است. بودجه از سال 1998 شریک سفر هواپیمایی بوده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی