اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

۴ روش برای تشخیص لوازم یدکی اصلی هیوندای

شنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۰۵:۵۰ ب.ظ

هیوندای موتور که جزء برترین خودروسازان بزرگ جهان به شمار میرود در سالهای اخیر توانسته است با تمامی مشکلات و تحریم هایی که در ایران وجود دارد جایگاه مناسبی در کشور به دست آورد؛ تا جایی که در حال حاضر درصد زیادی از ایرانیان ترجیح میدهند به خرید محصولات مختلف این کمپانی کره ای بپردازند.
النترا، سوناتا، آزرا و سانتافه جزء محبوب ترین محصولات هیوندای در ایران میباشند و در سال جاری فروش فوق العاده ای در داخل کشور داشته اند.
برای نگهداری از خودروهای هیوندای نکات گوناگونی وجود دارد که خریداران باید به آن توجه داشته باشند؛ اما یکی از مهمترین نکات، خرید قطعات و لوازم یدکی اوریجنال هیوندای می‌باشد به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفته ایم تا به ۴ روش برای تشخیص اصل بودن قطعات یدکی هیوندای بپردازیم.
البته در کنار توجه به تمامی نکات باید سعی کنید به مراکز معتبر فروش لوازم یدکی هیوندای مراجعه کنید چون مراجعه به این مراکز باعث خواهد شد تا از این موضوع اطمینان یابید که قطعات خریداری شده از کیفیت بالا برخوردار بوده و توسط کمپانی اصلی تولید شده اند.

بررسی شکل ظاهری

برای بررسی اصل بودن لوازم یدکی هیوندای روش های زیادی وجود دارد اما بررسی شکل ظاهری قطعا یکی از بهترین روش ها خواهد بود. برای اینکار میتوانید به نوع جوشکاری و پرچکاری توجه داشته باشید چون قطعات غیر اورجینال از این نظر کیفیت بسیار پایینی دارند و در اکثر موارد میتوان از روی ظاهر آن ها را شناسایی کرد.
نوشتار روی قطعات یدکی هیوندای باید با کیفیت بالا حک شده باشند در غیر اینصورت این احتمال وجود خواهد داشت که قطعه ی مورد نظر توسط کمپانی های غیر مجاز تولید شده باشد.
البته بهترین روش برای بررسی شکل ظاهری لوازم یدکی هیوندای، قرار دادن آن در کنار نمونه ی اورجینال آن می‌باشد. در صورتی که قبلا حداقل یکبار قطعه ی اورجینال را به دقت بررسی کرده باشید میتوانید در دفعات بعد از روی ظاهر قطعه، از اصل بودن آن مطمئن شوید.

بررسی بسته بندی قطعه

مورد بعدی که میتوان برای تشخیص لوازم یدکی اصل هیوندای مورد بررسی قرار داد بسته بندی قطعه خواهد بود. قطعات اصلی با بسته بندی های بسیار با کیفیت و در خور، به بازار عرضه میشوند. این در حالی است که لوازم یدکی تقلبی را میتوان به راحتی از روی بسته بندی بی کیفیت آن ها شناسایی کرد.
وجود بارکد معتبر بر روی بسته بندی قطعات هیوندای یکی از مواردی است که قبل از خرید محصول باید حتما به آن توجه داشته باشید.

بررسی هولوگرام

کالاهایی که به صورت قاچاق به کشور وارد شده اند و یا در مراکز غیر معتبر تولیده شده اند فاقد هولوگرام می‌باشند؛ به همین دلیل بررسی هولوگرام میتواند یکی از بهترین روش ها برای بررسی اصالت قطعات یدکی هیوندای باشد.
هولوگرام امروزه بر روی کارتن و بسته بندی بسیاری از محصولات موجود در بازار دیده میشود. وجود این برچسب کوچک باعث میشود تا امکان تقلب به شدت کاهش پیدا کند تا جایی که بسیاری از کارشناسان تایید کرده اند که هولوگرام ها را نمیتوان به هیچ وجه جعل نمود. این موضوع باعث میشود تا بتوان وجود هولوگرام را به عنوان یکی از بهترین روش ها برای بررسی قطعات اصلی خودروهای هیوندای دانست.

بررسی قیمت قطعه

متاسفانه افراد زیادی وجود دارند که در خرید بسیاری از محصولات به دنبال قیمت های نامعقول و بسیار پایین هستند که همین باعث میشود در بسیاری از موارد با کالاهای تقلبی مواجه شوند.
در خرید قطعات یدکی هیوندای باید توجه داشته باشید که قطعات با توجه به نرخ ارز از قیمت تقریبا ثابتی برخوردارند و ارزان بودن بیش از حد آن ها میتواند نشانه ای از بی کیفیت و تقلبی بودن آن ها باشد. بنابراین بهتر است قبل ار مراجعه به فروشگاه لوازم یدکی از قیمت دقیق محصول مورد نظر اطلاع حاصل نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۲۸
safar alamo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی