اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

کمبود قطعات یدکی هیوندای

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶ ق.ظ

سئول - هیوندای موتور اعلام کرد تولید خود را در کره جنوبی ، بزرگترین پایگاه تولیدی خود متوقف می کند و به دلیل ایجاد اختلال در تأمین قطعات ناشی از شیوع ویروس کرونا ، اولین خودروساز بزرگ خارج از چین است.

هیوندای هفت کارخانه در کره جنوبی دارد که به بازارهای محلی و ایالات متحده آمریکا ، اروپا ، خاورمیانه و سایر کشورها خدمات می رسانند. تولید هیوندای در خانه حدود 40 درصد از تولید جهانی آن را تشکیل می دهد.

تعلیق تولید به دنبال کمبود مهار سیم کشی که هیوندای عمدتا در چین تأمین می کند.

لوازم یدکی هیوندای آریا پارت

دو تامین کننده متضرر ، شرکت کیونگشین و یورا ، اظهار داشتند که آنها در تلاشند تا تولید خود را در کارخانه های کره جنوبی و آسیای جنوب شرقی افزایش دهند تا تولید مختل شده از چین را جبران کنند.

آنها همچنین قصد دارند پس از 9 فوریه تولید خود را در کارخانه های چینی از سر بگیرند.

یک مقام کیونگشین به رویترز گفت: "ما در شرایط اضطراری قرار داریم."

لی هانگ کو ، محقق ارشد موسسه اقتصاد صنعتی و تجارت کره ، گفت: هیوندای و کیا موتورز وابسته به آن سهام زیادی از قطعات آسیب دیده را حفظ نمی کنند. لی گفت: "هیوندای و کیا ممکن است بیشتر تحت تأثیر قرار بگیرند زیرا تمایل دارند قطعات بیشتری از چین نسبت به سایر خودروسازان جهانی وارد کنند."

وی افزود: اعتماد لوازم هیوندای به چین به شدت افزایش یافته است زیرا چندین سال پیش هنگامی که تجارت خود در آنجا رونق داشت ، ظرفیت تولید عظیمی را در این کشور ایجاد کرد.

لی گفت: قطعه سازان کره جنوبی امکانات خود را همراه با هیوندای دنبال کردند و ساختند.

داده های تجاری نشان می دهد کره جنوبی در سال 2019 به ارزش 1.56 میلیارد دلار قطعات خودرو در مقابل 1.47 میلیارد دلار در سال 2018 از چین وارد کرده است.

خانه تجاری ژاپنی Mitsui & Co همچنین هشدار داده است که شیوع ویروس ممکن است فعالیتهای تولیدی را در اتومبیل و سایر بخشها کند کند.

تولیدکنندگان در چین به دلیل تعطیلات طولانی مدت و تعلیق سیستم حمل و نقل عمومی در برخی از شهرها ، در تلاشند تا کارگران کارخانه را به خطوط تولید برگردانند.

بسیاری از خودروسازان جهانی ، از جمله تسلا ، فورد ، گروه PSA ، نیسان و هوندا ، در حال حاضر مطابق با دستورالعمل های دولت تولید این هفته در چین را متوقف کرده اند.

قطعات هیوندای و سفارشی سازی

ویروس شبه آنفولانزا بیش از 420 نفر را به کام مرگ کشانده و به حدود دو ده کشور دیگر گسترش داده است ، و این باعث ایجاد نگرانی برای رشد اقتصادی جهانی و تلاطم بازارها شده است ، به طوری که شاخص سهام شانگهای روز دوشنبه حدود 400 میلیارد دلار ارزش بازار را از دست داد.

تصمیم هیوندای برای خاموش کردن خطوط مونتاژ در خانه می تواند بهبود آن از کسادی فروش را به تأخیر بیندازد.

این خودروساز به تازگی بهترین سود سه ماهه خود را طی بیش از دو سال به دست آورده و گفته است که با افزایش فروش SUV هایی مانند Palisade و Kona ، در حال افزایش حاشیه سود است.

هیوندای قبلاً به دلیل کمبود قطعات در چین ، تولید Palisade معروف را در آخر هفته متوقف کرد.

یک مقام اتحادیه گفت ، بسیاری از کارخانه های هیوندای کره جنوبی از 7 فوریه به طور کامل بیکار می شوند ، در حالی که انتظار می رود برخی خطوط تولید در 11 فوریه یا 12 فوریه دوباره شروع به کار کنند ، با توجه به حساسیت موضوع ، مشخص نمی شود که شناسایی شود.

سخنگوی هیوندای گفت: برنامه های تعلیق بسته به خط تولید متفاوت خواهد بود.

هیوندای در بیانیه ای از طریق ایمیل گفت: "این شرکت در حال بررسی اقدامات مختلف برای به حداقل رساندن اختلال در عملکرد خود از جمله جستجوی تأمین کنندگان جایگزین در مناطق دیگر است."

این خودروساز گفت: " قطعات یدکی هیوندای موتور از نزدیک تحولات چین را رصد می کند و تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از عادی سازی سریع عملکرد خود انجام می دهد."

برای سفارش قطعات یدکی هیوندای و لوازم یدکی با قیمت ارزان مستقیم با آریا پارت وارد کننده قطعات در ارتباط باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۹
safar alamo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی