اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

نخستین محصول مدرن هیوندای در کلاس وانت، سانتاکروز ۲۰۲۲ خواهد بود. این پیکاپ اسپرت، طراحی مشابه توسان با طول ۴/۹ متر دارد.

مردم شرق آسیا برخلاف امریکا و استرالیا، علاقه‌مند خودروهای کلاس وانت نیستند. قطعات هیوندای در بازارهای ژاپن، کره جنوبی، مالزی و حتی چین، انواع ون با اندازه‌های مختلف را به پیکاپ ترجیح می‌دهند. احتمالا به همین دلیل، خودروسازی کره طی سال‌های رشد خود، سرمایه‌گذاری ویژه روی وانت‌ها نداشته است. در سمت دیگر ماجرا، رقابت با برندهای مطرح ژاپنی و امریکایی که چند دهه سابقه تولید انواع وانت‌ها را دارند، سخت و پرریسک به نظر می‌رسد.

خودروسازی کره در سال‌های اخیر، توجهی ویژه به کراس‌اورها نشان داد و البته سهم بسیار خوبی از بازار جهانی را تصاحب کرد. حالا هیوندای توسان، هیوندای سانتافه، کیا سورنتو و اسپورتیج، با تقاضای بالا در اروپا و امریکا مواجه هستند؛ درحالی‌که وانت‌های ساخت تویوتا، نیسان، هوندا، فورد، جنرال موتورز و دوج، رقیب کره‌ای ندارند. این شرایط با ظهور سانتاکروز، تغییر خواهد کرد.

لوازم یدکی هیوندای

سانتاکروز به یک هیوندای توسان شباهت دارد که در انتهای بدنه، روباز است. این خودروها سبک چراغ‌ها و جلوپنجره مشابه دارند؛ اما طول محورهای سانتاکروز ۲۵ سانتی‌متر بیشتر است و در مجموع، ۳۱ سانتی‌متر بزرگ‌تر خواهد بود. وانت هیوندای، ۴/۹ متر طول دارد.

در مجموع، می‌توان سانتاکروز را در کلاس وانت‌های کوچک، محصولی زیبا و جوان‌پسند توصیف کرد. این مدل، مناسب استفاده روزمره در شهر و سفرهای خارج جاده با سختی متعادل خواهد بود. قسمت بار، ۱۳۰ سانتی‌متر طول دارد و البته چندان بزرگ نیست؛ اما حجم بسیار خوبی از لوازم سفر یا اقلام باربری سبک‌وزن را پوشش می‌دهد. فضای بار سانتاکروز در مقایسه با هوندا ریجلاین، تویوتا هایلوکس و تقریبا تمامی وانت‌های ساخت امریکا، کوچک‌تر است.

طراحان هیوندای، تلاش کرده‌اند تا ابعاد سانتاکروز به کراس‌اورهای پرفروش خانوادگی نزدیک باشد. با این شرایط، فضای عالی برای حمل بار فراهم نشده است؛ اما قسمت‌های مختلفی از تودری، زیر صندلی و داشبورد برای جاسازی وسایل کوچک، جا دارد. این خودرو برای کار تجاری و باربری ساخته نشده و جذب جوانان ماجراجو یا طبیعت‌گرد را هدف قرار داده است.

در کابین، تفاوت چندانی بین سانتاکروز و توسان ۲۰۲۱ وجود ندارد. هنوز تصویر دقیقی از داشبورد منتشر نشده اما از فیلم‌های تبلیغاتی، می‌توان متوجه شد مهم‌ترین تفاوت داخلی سانتاکروز و توسان به محل دسته‌دنده مربوط است. نمایشگر لمسی ۱۰ اینچ، پنل دیجیتال پشت فرمان و امکانات ایمنی معمول در خودروهای هیوندا مثل ترمز اضطراری و هشدار تصادف از طرفین، لوازم هیوندای برای سانتاکروز هم قابل سفارش خواهد بود.

پیشرانه استاندارد سانتاکروز، ۲ لیتر تنفس طبیعی با قدرت ۱۹۰ اسب‌بخار و گشتاور ۲۴۴ نیوتن‌متر است. نسخه توربوشارژ با قدرت ۲۷۵ اسب‌بخار و گشتاور ۴۲۰ نیز تولید خواهد شد. جعبه‌دنده خودکار ۸ سرعته با دبل کلاچ، همراه پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان، مخصوص مدل توربوشارژ خواهد بود. سانتاکروز در دو نسخه دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل تولید می‌شود؛ درحالی‌که مدل گران‌تر، حالت رانندگی دیفرانیسل عقب نیز دارد.

هیوندای سانتاکروز، تابستان امسال وارد بازار امریکا، آسیا و استرالیا خواهد شد. این محصول، احتمالا آستانه قیمت ۲۵ تا ۳۰ هزار دلار خواهد داشت و همراه امکانات سفارشی، به قیمت ۴۰ هزار دلار فروخته خواهد شد. هم‌اکنون مدل‌های پایه از تویوتا هایلوکس و فورد رنجر در بازار جهانی، ۲۵ هزار دلار قیمت دارند.

براس سفارش قطعات یدکی هیوندای به وب سایت آریاپارت مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۰۰ ، ۲۳:۳۱
safar alamo

دانلود فیلم رایگان با لینک مستقیم

برای دانلود فیلم عموم افراد زمانی که برای چند ساعتی بیکار می شوند، تصمیم می گیرند تا به تماشای فیلم بپردازند.  آن ها بدین منظور در فضای اینترنت به دنبال فیلم تازه ای می گردند. اگر چه بعد از جستجوی این عبارت هزاران نتیجه ظاهر می شود اما افراد نمی توانند به دلیل حجم اسپم، انتخاب درستی داشته باشند و چند ساعتی که برای فیلم قرار داده بودند، تماماً هدر می شود . این مشکل چیزی است که برای اغلب عاشقان سینما رخ می دهد. راهکار اصلی این موضوع این است که رسانه ای را به عنوان مرجع اصلی خود برای دانلود فیلم انتخاب کنید و هر بار برای دانلود تنها به آن مراجعه نمایید . آی فیلمز رسانه ای است که می تواند این انتخاب اصلح برای شما باشد چراکه این رسانه هیچ یک از نقاط ضعفی که سایت های فیلم دارند را در خود جای نداده است . تبلیغات آزار دهنده اولین چیزی است که باعث اتلاف زمان کاربران می شود .وب سایت آی فیلمز مرجع دانلود فیلم ایرانی عموماً فضای داخلی یک سایت دانلود فیلم با تبلیغات بسیاری پر شده و یا با هر کلیک چندین پنجره باز می شود که این خود انرژی و زمان را هدر می دهد . آی فیلمز برای جلوگیری از این اتلاف وقت، هیچ تبلیغی بر روی وبسایت خود قرار نداده است . از طرفی دیگر این رسانه برای هر فیلم توضیحات کاملی از جمله خلاصه داستان، عکس، تیزر و.... ذکر نموده که باعث می شود تا افراد در حین دانلود فیلم تصمیم گیری دقیق تری داشته باشند.

 
دانلود سریال


سریال گیسو را می توان به عنوان یکی از جذاب ترین سریال های فعلی درظط شبکه نمایش خانگی ایران دانست. این سریال در واقع ادامه دهنده ی فصل اول سریال بسیار محبوب عاشقانه می باشد. در این فصل هم بیشتر بازیگران فصل اول آن حضور دارند که از جمله آن ها می توان به هومن سیدی و رضا گلزار اشاره نمود . افزون بر این، قرار است داستان یک ملودرام اجتماعی در ادامه ی فصل اول باشد تا زیبایی و جذابیت فصل اول را هم داشته باشد. البته باید خاطر نشان کرد که منوچهر هادی عنوان کرده است که برای جلوگیری از کلیشه ای شدن داستان، تغییرات مختلفی در آن اعمال شده که می تواند برای مخاطب جذاب باشد . این موضعو در کنار حضور بازیگران جدید باعث شده تا این مجموعه به اندازه ی فصل اول آن برای مخاطبان جذاب باشد .
 
این روز ها که همه در گیر کرونا هستند بهترین سرگرمی دیدن فیلم و سریال خارجی می باشد البته باید قبل تماشا یک وب سایت عالی در این زمینه پیداکنید که ما کار را برای شما ساده کردیم و سایتی مناسب بنام آی فیلمز  که در آخر این متن ادرسشو میذاریم توضیحاتی بدم در مورد کار کرد این وب سایت که روزانه بین 30 تا 50 فیلم، هندی،خارجی،انیمیشن،کره ای،ترکی، همه با زیرنویس فارسی چسبیده درج می کند برای دانلود انیمیشن به رسانه آی فیلمز سر بزنید.

وب سایت آی فیلمز مرجع دانلود سریال ایرانی قانونی با لینک مستقیم و رایگان با سرعت بالا .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۰۰ ، ۱۷:۲۷
safar alamo