اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

۱۶۵ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

گروه تثبیت کننده دلار (DTAG)، بخشی از اجاره ماشین عروس .، شبکه فعلی خود را در آلمان با ۱۱۶ مکان اضافی در سراسر کشور گسترش داده است. شاخه های جدید در ۱ ژانویه ۲۰۱۵ شروع به کار کردند.

فرودگاه جدید دلار تورفتا و شعبه های مرکز شهر، شبکه های موجود مارک ها را در شهرهای بزرگ آلمان مانند برلین، دوسلدورف، فرانکفورت، کلن و مونیخ گسترش می دهند. علاوه بر این، مکان های جدید در سراسر مقصد توریستی آلمان مانند درسدن و نورنبرگ افتتاح شده است، شرکت می گوید.

تام کلیی، معاون رئیس جمهور، دلار سرمایه گذاری بین المللی، گفت: رنت ماشین  “از ابتدای سال ۲۰۱۳، استراتژی رشد بین المللی دلار و ریزه اندوخته بر اهمیت مهم ترین نقاط اروپا تمرکز شده است.” تا کنون، بیش از ۳۲۰ دلار تورتیف دوگانه مکان های مارکدار در اروپا، گسترش شبکه جهانی DTAG از بیش از ۱۷۰۰ شعبه، به منظور بهبود نیازهای تحرک مشتریان ما. … ”

رافائل جرونا گفت: “ادغام دلار با صرفه جویی در شبکه شرکتی ما در آلمان – اجاره خودرو  بزرگترین بازار اجاره اتومبیل در اروپا و یکی از مهمترین بازارهای خارج از کشور در جهان – قدم اصلی در راستای تقویت دلار و تثبیت به عنوان مارک های جهانی است. مدیر عامل، هرتز آلمان. “علاوه بر این، با گسترش حضور دلار تورفتی در سراسر کشور، ما پیشنهاد ما را برای برآورده شدن مشتریان جدید با نیازهای ارزشمندی بیشتر گسترش می دهیم.”

از ماه فوریه سال ۲۰۱۳، هنگامی که DTAG اعلام کرد گسترش آن در اروپا با افتتاحیه در بلژیک، فرانسه، لوکزامبورگ، هلند و اسپانیا، مارک ها در سراسر قاره رشد کرده اند. در حال حاضر، Dollar Thrifty در اتریش، یونان، جزایر بالئارای، اجاره ماشین پرتغال و سوئیس نیز کار می کند، با گسترش بیشتر برنامه ریزی شده در سال ۲۰۱۵، این شرکت می گوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۶:۳۶
safar alamo

سوییچ هیوندای سوناتا

اداره ایمنی ترافیک ملی اجاره ماشین گزارش داد که هیوندای در سال های 2015 و 2016 سالیانه 161،074 سوناتا و جنسیس را به یاد می آورد، بنابراین نمایندگان می توانند سوئیچ های خرابکارانه ای را که قرار است در هنگام اعمال ترمز پارک اعمال شود، جایگزین کنند.در خودروهای آسیب دیده، چراغ هشدار دهنده که نشان می دهد هنگامی که ترمز دستگیره درگیر است، ممکن است کرایه ماشین به طور متناوب در نور خورشید نشود.

سفرآلامو گفت، مشکل ناشی از خوردگی در سوئیچ است.“اگر نشانگر ترمز پارکینگ در هنگام اعمال ترمز پارکینگ روشن نشود، ممکن است رنت ماشین راننده خودرو را با ترمز پارکینگ درگیر کند، که بر عملکرد ترمز تاثیر می گذارد و خطر سقوط را افزایش می دهد،” اداره ایمنی فدرال در وب سایت خود هشدار داد .معامله گران سوئیچ ترمز پارک را به صورت رایگان جایگزین خواهند کرد. انتظار می رود یادآوری در 30 ژوئن آغاز شود.

صاحبان اجاره خودرو می توانند به مشتریان خدمات Hyundai برسند 09121775672. شماره هیوندای برای این فراخوان 164 است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۶ ، ۲۰:۲۸
safar alamo

فروش خودرو در سال 2017

انتظار میرود که فروش خودروهای جدید از طریق شش ماه اول سال 2017 به 2.3٪ کاهش یابد و خودروهای با کیفیت بالا با اجاره خارج از اجاره ممکن است بخشی از دلیل است که بر اساس کتاب اجاره خودرو.

در پایان سال جاری، 3.6 میلیون وسیله نقلیه خارج از اجاره به بازار، در مقایسه با 3 میلیون در سال 2016، با توجه به داده های سفرآلامو ، به بازار بازگشته است. انتظار می رود تا سال 2020 تعداد خودروهای اجاره ای که به بازار بازگردانده می شود تا 4.6 میلیون افزایش یابد.

این شرکت های کرایه ماشین خارج از اجاره به بازار های مورد استفاده به عنوان مسافت پیموده شده و وسایل نقلیه نسبتا جدید بازمی گردند و خریداران جایگزین مورد استفاده قرار می گیرند.

اجاره ماشین در سال 2017


جاناتان اسمو، اقتصاددان ارشد شرکت سفرآلامو ، گفت: “ما در حال تبدیل شدن به یک دوره” نقطه اوج “برای صنعت خودرو ایالات متحده است. “بسیاری از کرایه ماشین که در بازار برای ثبت فروش در سال 2015 و 2016 به بازار آمد به آرامی تبدیل به سر می شود که فروش خودرو جدید در بررسی از طریق پایان دهه است.”

با نگاهی به عملکرد اجاره ماشین در تهران تولید کنندگان مختلف، آلامو در میان بهترین مارک های این سالن قرار گرفته است. از طریق پنج ماه اول، نام تجاری بیشترین سهم بازار را در میان تمام مارک ها به دست آورد، بدون اینکه به انگیزه های سنگین دست یابد – که اخیرا روند بسیاری از تولیدکنندگان بوده است.

نیسان نیز انتظار می رود که سهم بازار را به دست آورد، به طوری که بخشی از مدل های تازه، از جمله جدید آلامو با هدف رقابت در بخش متداول متداول است. فروش ناوگان و هزینه های انگیزشی بیشتر بخشی از استراتژی رشد برند است.

اجاره خودرو نیسان


اجاره ماشین، تحلیلگر اجرایی سفرآلامو گفت: “نیسان در حال به دست آوردن سهم بازار اجاره اتومبیل با استفاده از انگیزه ها و خوردن تقاضای ناوگان دیگران رها شده است.” “تا زمانی که سودآوری بالا برود، هیچ دلیلی وجود ندارد که برند در نیمه دوم سال، استراتژی را تغییر دهد.”

انتظار می رود که رنت ماشین در این سال مبارزه کنند، کرایسلر، فورد و جیپ هستند.

پیش بینی های آلامو برای فروش سالانه خودروهای جدید 17.1 میلیون دلار است که در مقایسه با سال گذشته 2.5 درصد کاهش یافته است. هرچند که نشانه کاهش است، دود همچنان معتقد است که بازار خودرو سالم است. او اشاره کرد که 17.1 میلیون سال فروش خودرو جدید، هنوز هم یکی از بهترین سال های ثبت شده در صنعت خودرو است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۶ ، ۲۰:۲۷
safar alamo

بودجه آلامو برای اجاره خودرو

اداره دادسرای فلوریدا موافقت نامه حل و فصل اجباری دادگاه را با سیستم اجاره اتومبیل بودجه اجاره ماشین، که متعلق به شرکت های اجاره اتومبیل، کرایه ماشین و سفرآلامو است، دریافت کرد.

براساس یک گزارش خبری از دادسرای عمومی، توافقنامه حل و فصل، دفتر دادستان کل پام باندی را در مورد اقدامات رنت ماشین، بودجه و اجاره خودرو بررسی می کند که هزینه های اضافی را برای اتهامات نقدی در فلوریدا و دیگر اتهامات افزوده اضافی مورد بررسی قرار می دهد.

دفتر باندی اتهاماتی را مبنی بر اینکه اجاره ماشینبه مصرف کنندگان اطلاع ندادند، پرداخت می کنند که آنها هزینه روزانه ای را برای سرویس آلامو شرکت ها می پردازند، علاوه بر هزینهای که مشتری برای تلفات در یک جاده بدون هزینه نقدی هزینه می کند ، بر اساس گزارش.

شرکت های اجاره ای این هزینه را برای هر روز اجاره، حتی در روزهای زمانی که مشتری از جاده تلفنی نقدی استفاده نمی کرد، اجاره اتومبیل تحمیل کرد. از پرداخت هزینه e-Toll یا چگونگی اجتناب از آن اطلاع ندارید، بسیاری از مصرف کنندگان از چهار ماه تا شش هفته پس از اتمام اجاره، صورتحساب را از بودجه آلامو یا سرمایه دریافت می کنند و از هزینه های اضافی محروم می شوند.

به موجب این گزارش، توافقنامه حل و فصل مستلزم آلامو است که به وضوح و واضح اعلام کرده است که هزینه 3.95 دلار در روز برای مصرف کنندگان که یک ماشین برای مشتریان را اجاره می کنند، را افشا می کند. این شرکت ها باید در وب سایت های خود، در مسیرهای رزرو آنلاین خود، در ایمیل های تأییدیه خود، و در اجاره نامه با وجود هزینه 3.95 دلار در روز و همچنین نحوه مصرف مصرف کنندگان از این هزینه اجتناب می کنند.

اجاره ماشین

این شرکت ها همچنین باید کارمندان کرایه ماشین را آموزش دهند تا اطمینان حاصل کنند که آنها به مصرف کنندگان نمی گویند که تنها راه پرداخت عوارض در فلوریدا از طریق سیستم خود است و یا به مصرف کنندگان می گوید که تمام هزینه های جاده ای در فلوریدا بدون هزینه است. علاوه بر این، شرکتها ملزم به ارائه اطالعات حقیقی درباره محصولات خسارت خسارت هستند. شرکتهای اجاره خودرو باید به وضوح و واضح قیمت هزینه هر گونه تخفیف خسارت را افشا کنند و در صورتی که مصرف کننده پوشش را رد کند، نمی تواند هزینه خسارت خسارت را تحمیل کند.

طبق گزارش، شرکت ها نیز ممکن است از مصرف کنندگان برای کلاس خودرویی بالاتر، رنت ماشین زمانی که کابلی که توسط مصرف کننده در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد، در دسترس نباشد، هزینه روزانه هر طبقه ارتقاء خودرو باید به وضوح و آشکارا افشا شود.

از آنجا که دفتر دادستان کل تحقیقات خود را آغاز کرده است، آلامو  بیش از یک میلیون دلار برای بازپرداخت به مصرف کنندگان ارائه کرده است. این توافق بیشتر به سه شرکت نیاز دارد تا بازپرداخت هرگونه مصرف کننده ای که برای تجارت الکترونیک بدون اطلاعات کافی منتشر شده است، که قبلا پرداخت نشده است و درخواست بازپرداخت را بدهد، گزارش می دهد.

مصرف کنندگان در طول 2010 ژانویه 1 تا 10 ژوئیه 2017 باید به طور غیرقانونی برای از طریق آلامو متهم شوند. تمام ادعاهای باید تا تاریخ 7 ژانویه 2018 ثبت شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۶ ، ۲۰:۲۰
safar alamo

برنامه اجاره ماشین آلامو

اجاره اتومبیل آلامو آن را سریع تر و آسان تر برای اعضای کرایه ماشین ترجیح داده شده، برنامه وفاداری خود را به استفاده از پاداش است.


اکنون امتیازهای آلامو برنامه را می توان برای روزهای اجاره ای که از 700 امتیاز بدون هیچ تاریخ خاموشی استفاده می شود، استفاده می کنند. به گفته شرکت، لوازم جانبی مانند دستگاه های جی پی اس و صندلی های ایمنی کودک اکنون برای 250 امتیاز در روز در دسترس هستند.

علاوه بر این، اعضا به طور خودکار حداقل 100 امتیاز آلامو رنت ماشین امتیاز را در هر اجاره کسب خواهند کرد. اعضای یک دلار برای هر دلار صرف اجاره و امتیاز دوگانه برای هر دلار صرف لوازم جانبی ادامه خواهند داد.

اسکات دایور، معاون اجرایی و افسر بازاریابی، آلامو، گفت: “ما می دانیم که مسافران در اجاره اتومبیل انتخابی دارند، بنابراین ما از مشتریان وفادار خود قدردانی می کنیم و می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که از طریق کسب پاداش کسب و کار خود ادامه می دهند.” . “ما بخش واکنش وفاداری آلامو را در پاسخ به نظرات و پیشنهادات مشتریان خود افزایش داده ایم و معتقدیم که برنامه ای با ارزش تر و رضایت بخش تر به دست آورده ایم.”

آلامو کاربران پیشنهادی می توانند برنامه تلفن را در دستگاه های iOS و Android دانلود کنید. سفرآلامو آزاد است اجاره خودرو برای پیوستن و برای ساکنان ایالات متحده، کانادا، پورتوریکو و جزایر ویرجین آمریکا باز است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۴:۴۵
safar alamo

هنگامی که به دنبال استخدام در اجاره ماشین عروس ایالات متحده ، صنعت ماشین اجاره نرخ رشد سالانه بیش از یک سال داشته است. با توجه به گزارش اخیر Franchise National Bank of ADP، نرخ رشد سالانه بیش از سال در بخش اجاره در ماه دسامبر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳٫۳ درصد افزایش یافته است.

به علاوه، طبق گزارش، اجاره خودرو صنعت اجاره در طی یک دوره ۱۲ ماهه نرخ رشد متوسط مثبت (۰٫۳٪) را تجربه کرده است. این به معنی نرخ رشد متوسط برای همه حق رای دادن است.

با این حال، هنگامی که به صورت ماهانه به دنبال توسعه بود، صنعت اجاره در ماه نوامبر میزان رشد منفی (-۰٫۱٪) را نشان داد. برای تعداد اشتغال، تغییر شغل ماهانه اجاره صنعت به ۴۰ نفر کاهش می یابد.

به طور کلی، شغل رنت ماشین در بخش خصوصی ایالات متحده در ماه دسامبر به ۳۸،۰۰۰ افزایش یافته است، بر اساس گزارش، که عمدتا به دلیل رشد اشتغال در رستوران های حق بیمه است.

Ahu Yildirmaz، معاون رئیس جمهور و رئیس موسسه تحقیقاتی ADP، گفت: “در ۳٫۴٪ در سال ۲۰۱۴، رشد شغلی حق رای دادن به طور قابل توجهی قوی تر از نرخ رشد عمومی خصوصی در ایالات متحده ۲٫۲٪ است.” “تعداد مشاغل دسامبر بالاترین میزان ۲۰۱۴ بود که با پرش بزرگ در اشتغال رستوران از ۱۲،۰۰۰ نفر در ماه نوامبر تا ۲۴،۰۰۰ در ماه جاری تقویت شده است.”

در ماه هر ماه آزادانه به طور عمومی توزیع می شود، رنت ماشین تغییرات ماهانه در استخدام حق رای را برآورد می کند که از داده های حقوق واقعی معاملات ADP محاسبه می شود. این گزارش توسط ADP، یک ارائه دهنده جهانی از راه حل های مدیریت سرمایه انسانی (HCM)، با همکاری شرکت Moody’s Analytics Inc. تولید شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۶ ، ۰۴:۲۰
safar alamo

دادگاه عالی لندن به نفع اجاره ماشین عروس  در یک اختلاف علامت تجاری با رنیکاحکم صادر کرده است.

این اختلاف در مورد استفاده از “الکترونیک” توسط نام تجاری پیشرواجاره خودرو  متمرکز شده است و زمانی که رنیکادر مارس ۲۰۱۲ علامت “e” خود را معرفی کرد، در سال ۲۰۱۲ به طور گسترده در رنیکا استفاده شد تبلیغات و بازاریابی در سراسر اروپا.

سازمانی ادعا کرد که لوگوی جدید رنیکاکاملا گیج کننده است و از مارک تجارت Enterprise Rent-A-Car مشابه است که از سال ۱۹۹۴ به طور مداوم در سراسر اروپا استفاده شده است – زمانی که اجاره ماشین  اولین عملیات شعبه خود را در انگلستان آغاز کرد، شرکت.

دادگاه اذعان داشت که علامت تجاری Enterprise Rent-A-Car در نتیجه استفاده گسترده از شخصیت متمایز و شهرت برخوردار بود و سردرگمی ناشی از استفاده رنیکااز لوگو «e» آن بود. بنابراین، دادگاه نتیجه گرفت که استفاده رنیکا از لوگو خود را در حقوق سازمانی نقض شده است.

این تصمیم در ماه دسامبر ۲۰۱۴ به تصویب رسیده است که شرکت سازنده را مجبور کرد مجوز رنت ماشین برای اعمال مارک های ملی و آلامو در سراسر اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) را لغو کند. به گفته این شرکت، این مارک ها اکنون در بسیاری از اروپا به رنیکا تبدیل شده اند.
رنیکاs، گفت: “ما در سال های اخیر به شدت سرمایه گذاری کرده ایم تا نام تجاری رنیکارا در اروپا توسعه دهیم و مشتریان را با تجربه ای فوق العاده تجربه کنیم.” مشتریان حق دارند بدانند که از آنها چه می خواهند، و آنچه که این شرکت ایستاده است، به همین دلیل است که نام تجاری ما بسیار مهم است. این تصمیم به ویژه در زمانی که ما برند ما را به عنوان یک کسب و کار جهانی رشد می دهیم، بسیار مورد استقبال قرار می گیرد و زمانی که تقاضا برای اجاره اتومبیل نیز به سرعت در حال افزایش است، مردم تغییر عادات خود را تغییر می دهند. “

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۶ ، ۲۲:۱۴
safar alamo

پیش از این چند سال پیش – ۲۰۰۹ دقیقا مشخص نبود – اجاره ماشین عروس  () در روز دوشنبه بعد از ظهر آغاز شد و در روز سه شنبه قبل از شام به پایان رسید. دوره و زمانه عوض شده. از سال ۲۰۰۹ دو برابر شده است، و امسال بیشترین برنامه ریزی را در تاریخ خود ارائه می دهد.

در همکاری با انجمن اجاره اتومبیل آمریکایی ()، ۲۰۱۵ نمایشگاه بین المللی اتومبیل اجاره “رسما” برگزار می شود ۱۳ آوریل و ۱۴، هر چند این رویداد در بعد از ظهر یکشنبه ۱۲ آوریل آغاز خواهد شد و از طریق چهارشنبه آوریل ۱۵ تا ۱ ادامه خواهد داد بعد از ظهر

نمایندگی کرایه ماشین به نمایشگاه بین المللی کرایه ماشین تبدیل شده است، و این نشان دهنده موقعیت آن به عنوان تنها کنوانسیون است که در کل جامعه اجاره اتومبیل در سطح جهانی انجام می شود. شرکت کنندگان از بیش از ۳۰ کشور به طور منظم در CRS شرکت می کنند.

با این تغییر نام، مهم است که توجه داشته باشید که درصد شرکت کنندگان اجاره خودرو  بین المللی نسبت به مشارکت ایالات متحده تنها با چند درصد افزایش یافته است – به عبارت دیگر، همچون اپراتورهای مبتنی بر U.S. نیز رشد کرده است.

این سال، یک هتل جدید را به خانه خود، بسکتبال لاس وگاس می سازد. در وسط نوار لاس وگاس واقع شده است، نه تنها ارائه می دهد بسیاری از گزینه های ناهار خوری و سرگرمی، اما اکثریت نوار راه رفتن دور است. شرکت کنندگان CRS در برج یوبلی بازسازی شده در باقی خواهند ماند و همچنین می توانند یک اتاق را در مالکیت خواه خود، پاریس لاس وگاس، با یک راهرو متصل کنند.

افتتاح پنل Keynote

در فرار از فرمت اصلی سخنرانی یک سال پیش از سال های گذشته، CRS اجاره ماشین سال ۲۰۱۵ یک پانل آبی رنگ ایجاد خواهد کرد تا دیدگاه جامع از صنایع اجاره اتومبیل را در ایالات متحده امروز ارائه دهد.

نمایندگان رشته های ضروری در صنعت، هیئت مدیره بحث می کند که رانندگان کلیدی بازار امروز، از جمله خرید و دفع ناوگان، مسائل عملیاتی، حق رای دادن و روابط سازنده، چالش های قانونی و بیشتر.
نمایشگاه اتومبیل سال ۲۰۰۱ در هتل ریوایرا در لاس وگاس برگزار شد.
نمایشگاه اتومبیل سال ۲۰۰۱ در هتل ریوایرا در لاس وگاس برگزار شد.

در روز دوشنبه ۱۳ آوریل در ساعت ۱۰ صبح جمعه، هیئت مدیره اصلی افتتاحیه، سوزان لمباردو، معاون رئیس جمهور خودرو در شرکت سرمایه گذاری؛ گرگ تیبوت، دفع ناوگان معاون رئیس جمهور در گروه بودجه Avis؛ باب بارتون، معاون رئیس جمهور اوقات فراغت و عملیات رنیکا آمریکا – رنیکاجهانی هولدینگ؛ جو نایت، معاون رئیس جمهور، توسعه کسب و کار، رنت ماشین  .؛ و  مدیر ارشد – فروش اجاره روزانه در فیات کرایسلر اتومبیل.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۶ ، ۲۲:۰۳
safar alamo

در حالی که شرکت های اجاره اتومبیل همچنان در معرفی فناوری های خود با ارائه اجاره ماشین عروس  قابلیت های جدید تلفن همراه، گسترش استفاده از سیستم های موقعیت یابی جهانی و هماهنگ شدن تجربه ورود و خروج از طریق کیوسک های ارتقاء ادامه می دهند، مهمترین مسائل مربوط به مسافران مدیران مسافر تا آنجا که خدمات اجاره اتومبیل ارزش کلی برای قیمت، “بر اساس یک بررسی BTN ژوئیه-اکتبر ۲۰۱۴٫

مدیران مسافرت ارزش قیمت ۵٫۶۳ را در مقیاس اهمیت صعودی از یک تا شش، با یکی بودن “مهم نیست” و شش نشانگر “بسیار مهم”، به ارزش ۵٫۶۳ را ارزیابی کردند. بازگشت ماشین سریع خودرو و وضعیت ثبت نام ترجیح داده شده در رتبه بعدی در اهمیت در میان خریداران، با امتیازات ۵٫۵۲ و ۵٫۴۵ به ترتیب.

جان مورینیر، معاون ارشد رنیکارنت ، مهندسی و طراحی می گوید قیمت و قابلیت اجاره خودرو  اطمینان در لیستی از عوامل مهمی است که باید در هنگام انتخاب یک شرکت اجاره اتومبیل مورد توجه قرار گیرد.

مورینیر گفت: “هزینه مهمترین عنصر نیست، زیرا شما می خواهی ماشین های با کیفیت با ارزش باشند.”

کرایه ماشین ملی، تامین کننده اصلی اجاره اتومبیل رنیکارنت است، و رنیکارنتگفت اجاره ماشین  که او برای خدمات کلی به عنوان پنج در مقیاس صعودی به یک تا شش امتیاز می دهد.

دایل گونل، مدیر پروژه جهانی کارلسون واگنلیت سفر راه حل گروه، گفت: “خریداران در حال حاضر با توجه به هزینه های اجاره ای که آنها در حال انجام خدمات خود هستند، به جای بحث در مورد اجزای نرخ، تمرکز می کنند.” “آنها به دنبال کاهش هزینه های جانبی جانبی کنترل شده هستند که قیمت کلی را در اختیار دارند.”

“جان مورینیر” معاون ارشد رنیکارنتگفت: “هزینه مهمترین عنصر نیست، زیرا شما می خواهید ماشین های با کیفیتی قابل اعتماد باشند.”

کیم کی، مدیر کل مسافرت ها و هزینه های شرکت رنیکارنت، گفت که او به دنبال اجتناب از هزینه های اضافی مانند هزینه های یک طرفه یا کاهش هزینه است. او همچنین تلاش می کند تا از افزونه های ارزش افزوده مانند مسافت پیموده شده نامحدود برای اعضای وفادار استفاده کنند.

برای مسافران مورد بررسی، داشتن کارکنان حرفه ای و مؤدب، مهمترین عامل رنت ماشین در میان ارائه شده هاست، با میانگین رتبه ۵٫۰۳ نشان داده شده است، به دنبال آن، کمک های ۲۴ ساعته در کنار جاده ها (۵٫۰۰) و خدمات بازگشت به عقب خودرو (۴٫۹۰). کمک های کنار جاده ای برای خریداران مهم تر بود، رتبه چهارم، که ممکن است نشان دهنده کمبود نسبی باشد که این خدمات مورد نیاز است. رنیکارنترنیکارنتگفت: “این بسیار مهم است، اما من از کسی که از خدمات استفاده نکرده است شنیدم.”

در دسترس بودن مسیرهای درون خودرو با استفاده از دستگاه های موقعیت یابی جهانی، به ترتیب توسط مسافران و خریداران، کمترین و کمترین میزان را به خود اختصاص داده اند. با ظهور گوشی های هوشمند، گونهل گفت که احتمالا این خدمات منسوخ شده است.

پیش از این چند سال پیش – ۲۰۰۹ دقیقا مشخص نبود – Car Show Show (CRS) در روز دوشنبه بعد از ظهر آغاز شد و در روز سه شنبه قبل از شام به پایان رسید. دوره و زمانه عوض شده. CRS از سال ۲۰۰۹ دو برابر شده است، و CRS امسال بیشترین برنامه ریزی را در تاریخ خود ارائه می دهد.

در همکاری با انجمن اجاره اتومبیل آمریکایی (رنیکارنت)، ۲۰۱۵ نمایشگاه بین المللی اتومبیل اجاره “رسما” برگزار می شود ۱۳ آوریل و ۱۴، هر چند این رویداد در بعد از ظهر یکشنبه ۱۲ آوریل آغاز خواهد شد و از طریق چهارشنبه آوریل ۱۵ تا ۱ ادامه خواهد داد بعد از ظهر

نمایندگی کرایه ماشین به نمایشگاه بین المللی کرایه ماشین تبدیل شده است، و این نشان دهنده موقعیت آن به عنوان تنها کنوانسیون است که در کل جامعه اجاره اتومبیل در سطح جهانی انجام می شود. شرکت کنندگان از بیش از ۳۰ کشور به طور منظم در CRS شرکت می کنند.

با این تغییر نام، مهم است که توجه داشته باشید که درصد شرکت کنندگان بین المللی نسبت به مشارکت ایالات متحده تنها با چند درصد افزایش یافته است – به عبارت دیگر، CRS همچون اپراتورهای مبتنی بر U.S. نیز رشد کرده است.

این سال، CRS یک هتل جدید را به خانه خود، بسکتبال لاس وگاس می سازد. رنیکارنت در وسط نوار لاس وگاس واقع شده است، نه تنها ارائه می دهد بسیاری از گزینه های ناهار خوری و سرگرمی، اما اکثریت نوار راه رفتن دور است. شرکت کنندگان CRS در برج یوبلی بازسازی شده در رباقی خواهند ماند و همچنین می توانند یک اتاق را در مالکیت خواه خود، پاریس لاس وگاس، با یک راهرو متصل کنند.

افتتاح پنل Keynote

در فرار از فرمت اصلی سخنرانی یک سال پیش از سال های گذشته، CRS سال ۲۰۱۵ یک پانل آبی رنگ ایجاد خواهد کرد تا دیدگاه جامع از صنایع اجاره اتومبیل را در ایالات متحده امروز ارائه دهد.

نمایندگان رشته های ضروری در صنعت، هیئت مدیره بحث می کند که رانندگان کلیدی بازار امروز، از جمله خرید و دفع ناوگان، مسائل عملیاتی، حق رای دادن و روابط سازنده، چالش های قانونی و بیشتر.
نمایشگاه اتومبیل سال ۲۰۰۱ در هتل ریوایرا در لاس وگاس برگزار شد.
نمایشگاه اتومبیل سال ۲۰۰۱ در هتل ریوایرا در لاس وگاس برگزار شد.

در روز دوشنبه ۱۳ آوریل در ساعت ۱۰ صبح جمعه، هیئت مدیره اصلی افتتاحیه، سوزان لمباردو، معاون رئیس جمهور خودرو در شرکت سرمایه گذاری؛ گرگ تیبوت، دفع ناوگان معاون رئیس جمهور در گروه بودجه Avis؛ باب بارتون، معاون رئیس جمهور اوقات فراغت و عملیات franchise RAC آمریکا – Hertz جهانی هولدینگ؛ جو نایت، معاون رئیس جمهور، توسعه کسب و کار، ررنیکارنت-A-رنیکارنتو رنیکارنترنیکارنترنیکارنت، مدیر ارشد – فروش اجاره روزانه در فیات کرایسلر اتومبیل.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۶ ، ۲۱:۵۰
safar alamo

س: آموزش جدید کارکنان جدید چگونه با آموزش قبلی متفاوت است؟

A: ما یک رویکرد کاملا جدید را با آموزش انجام دادیم. این آموزش برای ایجاد یک ذهنیت جدید اجاره ماشین عروس در میان تمام کارمندان طراحی شده بود. ما در سطح مدیر اجرایی و مدیر شرکت برای ایجاد یک شرکت خدمات جدید خدمات مشتری در سراسر جهان آغاز کردیم. سپس هر کارمند که تماس مستقیمی با مشتری دارد، از رانندگان اتوبوس تا نمایندگان بازگشت را آموزش دادیم.

آموزش ما تمرکز همه کارکنان را در جهت “مشتری اول” در نظر ارائه یک تجربه مثبت و دوستانه روند اجاره.

ما آن را “Experience Advantage” می نامیم و با وعده های نام تجاری حمایت می شود. هنگامی که از رنت ماشین اجاره می کنید، شما می توانید: یک ماشین جدید یا تقریبا جدید، تمیز و آماده سفر؛ ماشین شما را در قیمت شما به نقل قول – یا بهتر است؛ وقتی که وعده داده شد، ماشین آماده خواهد شد؛ یک تجربه دوستانه؛ و اگر ما تحویل نمی دهیم، کارکنان ما آن را در نقطه ثابت خواهد کرد و یا اجاره بعدی بر روی ما است.

س: آیا شما به دنبال خدماتی هستید؟

الف: ما در مورد ابعاد کوچک یا بزرگتر از ذهنیت سفر کمتریم. به این ترتیب، ما مسافران کسب و کار با ارزش را هدف قرار می دهیم که به دنبال “بهترین قیمت و خدمات با بیشترین مزایا” هستند.
تحویل یک قیمت ثابت قیمت در هر زمان و هر کجا (بدون تاریخ خراب کردن) در این صنعت بی ارزش است.

از پرداخت هزینه اضافی مانند راننده اضافی و رانندگان جوان (۲۱ تا ۲۴ ساله)، مزایا را می دهد. با هزاران ساله که تقریبا نیمی از نیروی کار را تا سال ۲۰۲۰ تشکیل می دهند و در حال حاضر بیش از همکاران قدیمی خود کار می کنند، ما آن را بسیار مهم می دانیم تا مزایای مورد نظر برای این نسل جوان مسافران تجاری را ارائه کنیم

س: به چه شیوه ای به طور خاص به مسافرین تجاری سفر می کنید؟

A: ما هدف مسافران فعال تجاری و شرکت هایی است که پایه کارمند کمتر از ۲۵۰ است. خدمات حرفه ای مانند قانون، حسابداری، مشاوره و مهندسی اولویت اولویت هستند. ما همچنین به انجمن ها و بازار های تجاری آنلاین نزدیک می شویم که کسب و اجاره ماشین  کارها و افرادی را که سفر می کنند، جذب می کنند.

س: آیا می توانید جزئیات برنامه اخیر وفاداری خود را به ما ارائه دهید؟

A: برنامه پاداش فوری Advantage مستلزم موارد زیر است:

اولین برنامه پاداش که جایزه قابل استفاده را در هر اجاره ارائه می کند. هیچ تاریخ خاموشی وجود ندارد رستگاری پاداش تنها در دسترس بودن وسیله نقلیه است.
جوایز را می توان به دوستان و خانواده منتقل کرد.
جوایز برای یک سال معتبر است.
این برنامه در دسترس همه حساب های اجاره خودرو  است.

س: چطور هزینه های تطبیقی خود را با چگونگی ساختن RAC های تجاری متفاوت می کند؟

الف: اکثر شرکت های تجاری یا برنامه های تجاری دارای شهرهای اضافی هستند که هزینه های اضافی در بازار های بزرگ مانند نیویورک، لس آنجلس و شیکاگو اعمال می شود. به علاوه، آنها تاریخ های خاموشی دارند که استفاده از برنامه ها را در تعطیلات و فصل های بهاری ممنوع می کند. مزیت برای کسب و کار یک نرخ ثابت در هر زمان و هر کجا بدون تاریخ خاموشی و بدون محدودیت است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۶ ، ۰۰:۲۰
safar alamo