اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

درآمد راننده تاکسی !

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۳۲ ب.ظ

درآمد راننده تاکسی !

شما درباره درآمد اننده تاکسی تهران چه تصوری دارید؟ ایا در امد این افراد به سختی کارشان می ارزد؟ به نظر شما دخل و خرج رانندگان تاکسی با هم می خواند؟ آیا کرایه خودرو با راننده بهتر است یا اجاره خودرو بدون راننده یا این که آنها از سر ناچاری در این شغل مانده اند؟ نحوه ورود به این شغل در تهران چگونه است؟ این مقاله در صدد ارایه پاسخی به این پرسشهاست.

از سر سادگی یا ناچاری …

برای مثال به اطرافیان خود نگاهی بیاندازید در میان مشاغل خویش فرما، راننده تاکسی فرودگاه شهرت ویژه ای دارد. به عنوان مثال اقای بهنام دالای در سال 90 مشغول به این کار بود و بعد از 2 سال به این نتیجه رسید که این کار باب میلش نیست او بعد از 2 سال با تلاش وارد کار اجاره ماشین شد.شاید به این دلیل که برای خیلی ها رانندگی آسانتر از آنچه که هست به نظر می رسد یا شاید هم به این دلیل که برای خیلی دیگر که حال و حوصله گشتن به دنبال فرصت های شغلی و آگهی های استخدامی و یا امیدواری برای موفقیت در آن را ندارند، از سر ناچاری تبدیل به اولین گزینه می شود.بسیاری از مسافران نیز استفاده از تاکسی برایشان سخت است انها نیاز به ماشین شخصی دارند ولی پول لازم برای خرید خودرو را ندارند بهترین کار در این شرایط استفاده از اجاره ماشین بدون راننده است.

شغلی سخت و طاقت فرسا

البته راننده تاکسی بودن کار هر کسی نیست.ونیاز مسافران نیز بر اورده نخواهد شد ولی با اجاره ماشین با راننده این نیاز تا حدی کاهش مییابد. صحبت از رانندگی مداوم در خیابانهای پرترافیک شهر است و مواجه شدن با هزار و یک مساله. مشکلاتی مثل تصادفاتی که شما در آن تقصیری ندارید، کار کردن در آلودگی هوا و آلودگی صوتی، تحمل روزهای سرد زمستان و داغ تابستان، سر و کله زدن با انواع انسانها (افرادی که شما بعضی از آنها را حتی برای یک دقیقه هم تحمل نخواهید کرد)، مشکلات مربوط به پول خرد، استهلاک سرمایه (خودرو)، روزمزد بودن ( به محض نرفتن سر کار درآمدی هم در کار نخواهد بود) و سرو کله زدن با افرادی که خودشان راننده تاکسی هستند .بسیاری از مسافران نیز دارای مشکلاتی مثل منتظر ماندن در سرما و گرما ونداشتن امکانات پیاده روی بیش از حد ماندن در ترافیک و هزینه ی بالای تاکسی بهترین و منطقی ترین راه حل اجاره خودرو داخلی با شرایط اسان و قیمت مناسب است.

حداقل های لازم برای راننده تاکسی شدن !

طبیعتاً این مشکلات در کلانشهرها به مراتب بیشتر است و در شهری مثل اجاره ماشین تهران اجاره ماشین کرج اجاره ماشین اصفهان اجاره ماشین تبریز شما میتوانید خودرو مورد نظر خودرا اجاره کرده یا به جای استفاده از آژانس از تاکسی فرودگاه یا تشریفات استفاده کنید.اما بسیاری از این مشکلات تاکسی در شهرهای مختلف مشترک است. از آنجا که این شغل تاکسی طرفداران خاص خود را دارد و خیلی ها دنبال ورود به این شغلند بنابراین داشتن اطلاعاتی از دخل و خرج راننده تاکسی برای علاقه مندان مفید خواهد بود. و همچنین برای مسا فران نیز استفاده از اجاره خودرو بدون راننده پیشنهاد بسیار خوبی است.البته به زودی در مقاله دیگری راجع به شرایط و مراحل تاکسیران شدن و یا کریه اتومبیل یا اجاره خودرو با راننده و اجاره اتو مبیل بدون راننده با شما صحبت خواهیم کرد اما اینجا اجمالاً همینقدر بدانید که برای اینکه یک تاکسیران شوید باید از شرایطی مثلاً شرط سنی، گواهینامه خودروهای عمومی، تاهل، مدرک تحصیلی و… برخوردار باشید، یا اینکه اطلاع داشته باشید افراد بازنشسته و افراد دو‌شغله نمی‌توانند وارد این سیستم شوند و….
به گزارش اقتصاد نیوز، با توجه به اینکه در شهری مثل تهران ظرفیت تاکسی‌ها تکمیل شده است،و این شهر نیاز به موسسه اجاره خودرو دارد افرادی که برای تاکسیران‌ شدن در تلاشند و دارای شرایط لازم هستند، می‌توانند یک فروشنده  تاکسی پیدا کنند و از آنها خودروی مورد نیاز خود را بخرند. البته این در حالی است که در بسیاری از استان‌ها هنوز ظرفیت بالایی برای ورود تاکسی‌های جدیدو اجاره ماشین و کرایه اتومبیل بدون راننده است..
در این راستا شرکت سفرآلامو اجاره خودرو به صورت‌ بدون راننده، با راننده، تلفنی یا بی‌سیم، تشریفات دفاتر خاص (راه آهن، ترمینال و فرودگاه) و ویژه (مختص مراکز خاص) در شهرها موجودند و به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.
راننده تاکسی فرودگاه ‌شدن ساده‌ نمی باشد. قبل از آنکه پلاک یک خودروی زرد یا سبز به اسم ما ثبت شودزو در یکی از لاین های تاکسی یکی از شهرهایایران مشغول شوید باید چند مرحله را پشت سر بگذاریم.
زندگی مسافران که شوخی نیست. درضمن این را هم بدانید که برای دریافت مجوز شاگرد ‌راننده تاکسی هم مراحلی کمابیش شبیه به اخذ مجوز تاکسی و اخذ پلاک تشریفات را باید پشت سر بگذارید. همینطور کسانی که قصد دارند امتیاز تاکسیرانی را از یک تاکسیران بخرند یا اجاره نمایند نیاز به طی کردن این مراحل دارند. موسسه کرایه اتومبیل و سازمان تاکسیرانی هر استان در ایران و شهرداری‌های هر محل برای این کار باید به آن مراجعه کنید. اگر فکر اخذ مجوز موسسه کرایه خودرو و تشریفات در ذهن دارید.

 

شرایط را برسی کنید

در اولین گام به سازمان کرایه خودرو و تشریفات شهر خود بروید. کارمند بخش صدور مجوز شما را از شرایط اخذ مجوز تاکسی فرودگاه و تاکسی تشریفات و موارد دیگر مطلع می‌کند. برای داشتن تاکسی تشریفات و ماشین با راننده شرایط اولیه‌ای طبق قانون تعریف شده‌که باید قبل از هرگونه اقدامی این شرایط را اجرا نمایید. شرط تاهل و سن یکی از اینهاست؛ کسی که برای خرید پلاک تاکسی یا اخذ مجوز اجاره خودرو با راننده اقدام می‌کند باید بالای 22 سال سن داشته باشد. حداکثر سن مجاز برای این کار هم 60 ‌سال است. داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت الزامی است. مدرک تحصیلی تاکسیران‌هایی که در خطوطی مثل تاکسی‌های راه‌آهن یا فرودگاه کار می‌کنند باید حداقل دیپلم باشد و سایر خطوط تاکسی حداقل پنجم دبستان البته رانندگان موسسه کرایه خودرو سفرآلامو در زمینه اجاره خودرو با راننده و کرایه ماشین بدون راننده دارای مدارک تحصیلی و مسلت به زبان انگلیسی و آموزش دیده می باشند..  مدرک معادل پنجم ابتدایی که توسط نهضت سوادآموزی ارائه شده باشد هم قابل‌قبول است. تأهل شرط دیگر اخذ مجوز تاکسی محسوب می‌شود؛ به افراد مجرد مجوز رانندگی با تاکسی را نمی‌دهند. درضمن تاکسیرانی نیاز به مهارت‌های خاص خود دارد، برای همین هم متقاضی راننده تاکسی باید گواهینامه رانندگی با خودروی عمومی یعنی ب۲ را داشته باشد

فکر خرید خودرو باشید

اگر در قدم نخست، متوجه شدید که شرایط تاکسی با راننده ‌شدن را دارید در گام بعدی باید به فکر تهیه یک خودرو و یا اجاره خودرو باشید. بسته به ظرفیت شهری گرفتن مجوز ماشین با راننده در آن دشوار یا آسان است؛ شهری مثل تهران ظرفیت تاکسی‌های خود را تکمیل کرده و این در حالی است که در بسیاری از استان‌ها هنوز ظرفیت بزیادی برای ورود تاکسی‌های جدید به خطوط مختلف وجود دارد. این موضوع حتی در مورد کلانشهرهایی مثل اصفهان، مشهد و تبریز هم صدق می‌کند. تهرانی‌هایی که می‌خواهند مجوز رانندگی ماشین با راننده و تشریفات و ماشین عروس داشته باشند باید اول یک فروشنده خودرو و یا یک شرکت که خودرو کرایه می دهد پیدا کنند. شرایط فروش و اجاره تاکسی در هر  استان متفاوت است. معمولا همه جای ایران برای اجاره و فروش خودرو و تاکسی وجود دارد. در تهران مراکز فروش ورنت ماشین خودروهای دست دوم. در خیابان ملک هم می‌توان سراغ تاکسی‌های فروشی را گرفت و برای اجاره خودرو بدون راننده می توانید به مرکز تخصصی اجاره خودرو ارزان تهران به نام شرکت سفرآلامو مراجعه نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی