اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

راهنمایی کامل برای چگونگی اجاره خودرو

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۳۵ ق.ظ

راهنمایی کامل برای چگونگی اجاره خودرو

اجاره ماشین

راهنمای اجاره اتومبیل : پیشنهاد می شود که قبل از پرداختن به راهنمای اجاره ماشین لطفا مطالب ذیل را کامل بخوانید.
اجاره خودرو بدون راننده امروزه در دنیا به یک صنعت کاملا خدماتی تبدیل شده است، شرکت‌های متعددی تشکیل شده و ماشین‌ها و خودروهایی که گاه از سرمایه‌ها و اموال آن شرکت است و زمانی به صورت واسطه بین صاحب خودرو و اجاره کننده، خدمت‌ رسانی می‌کنند. البته واضح است که آن دسته از شرکت‌های که واسطه نیستند و خودروها اجاره از اموال خود آن شرکت محسوب می‌گردد. بازار خودروهای اجاره‌ای چندان داغ نیست و مشتریان خاص خود را دارد، با این حال در ایام نوروز بر تعداد مشتریان در این بازار افزوده می شود. خیلی‌ از عروس و دامادها نیز دلشان می‌خواهد حداقل در روز عروسی‌اشان برای یک بار هم که شده سوار بر ماشین های لوکس شوند. شاید همان خودرویی است که آرزوی آن را دارند. خودرویی که هرگز تا آخر عمر نمی‌توانند خریداری‌اش کنند.
انوع تیپ ماشین های اجاره ای: شامل خودرو های سواری و کروک و شاسی بلند و سواری ون و کوپه هست. قیمت خودرو های اجاره ای: شما می توانید نسبت به بودجه مورد نظر برای اجاره خودرو و تعداد روزهای مورد نیاز و همچنین مقایسه لیست قیمت خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنید: این امکان است که شما برای یک قرار ملاقات کاری خود نیاز به یک خودروی تشریفاتی داشته باشید و یا برای مسافرت درون شهری و یا برون شهری و تور های مسافرتی داخلی نیازمند یک خودروی شاسی بلند قوی و یا یک خودروی سواری خانوادگی باشید که آسایش و راحتی شما را فراهم سازد. و یا در مواردی که شما برای کارهای داخل شهر نیاز به یک خودرو بدون راننده و یا خودرو اجاره ای با راننده داشته باشید که حتی المکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده نکنید ، شما می توانید یک خودروی کم مصرف و با قیمت مناسب اجاره کنید. خودرو ها با توجه به نیازی که شما دارید انواع مختلفی دارند که می توانند نیاز شما را بر طرف کنند

کرایه ماشین

هنگامی که شما خودرو را تحویل میگیرید و به سیستم های آن آشنایی کامل ندارید ابتدا با فرد تحویل دهنده تمامی سیستم و آپشن های اتومبیل را چک کنید که در طول سفر به مشکلی برخورد نکنید مثل چراغ ها سیستم صوتی ، منبع سوخت و برف پاک کن ها ، گرمایشی و سرمایشی که در طول سفر مورد نیاز واقع می شود. و همچنین شماره پلاک خودرو که در زمان پارک در پارکینگ به صورت طولانی برای پیدا کردن خودرو حتما لازم دارید .قبل از اینکه خوردو را تحویل بدهید یادتان باشد وسایل شخصی خود را از ماشین بردارید که دچار مشکل نشوید از جمله عینک آفتابی ، یا کارت های شناسایی این امر برای توریست ها و کسانی که تور های مسافرتی برپا می کنند مانند آژانس های مسافرتی خیلی مهم است.
چند توصیه اساسی قبل از اجاره اتومبیل
هنگامی که شما قصد اجاره اتومبیل در تهران را دارید و مقصد شما برای آن روز فقط مسیر فرودگاه تا هتل می باشد و در واقع ماشین اجاره ای را برای فردا صبح اول ساعت کاری لازم دارید بهتر است اتومبیل مورد نظر را همان اول وقت در هتل خود تحویل بگیرید، به این ترتیب شما صرفه جویی در پول خود کرده اید. و با توجه به قیمت مناسب تر کرایه در درون شهر می توانید با قیمت بهتری تری خودرو مد نظرتان را اجاره کنید.
حال شما را به ذکر چند نکته در مورد قرارداد متوجه می سازیم:
برخلاف دیگر نقاط دنیا که هر چه موضوع مهم تر ،قرارداد کاملتر می باشد و در آن به ذکر موارد بسیار جزیی می پردازند و تکلیف تمام وقایع را پیش بینی می کنند و روشی برای حل و فصل اختلاف در آن می گذارند.
قرارداد یعنی پیش بینی آینده و قرارداد خوب یعنی این که طرفین تمامی زوایای رابطه یی را که می خواهند ایجاد کنند یا به آن خاتمه بدهند، پیشاپیش مشخص کرده باشند. متاسفانه هنگام عقد قرارداد هیچ علاقه یی نداریم که از راهنمایی و دانش اشخاص آگاه در انعقاد قرارداد استفاده کنیم یا دست کم خودمان چندان زحمت نمی کشیم تا با آینده نگری قراردادی را منعقد کنیم.
به طور یقین زمانی که شما خودرو اجاره می‌کنید بایستی در مورد ماشینی که می خواهید با آن رانندگی کنید اطلاعات کاملی داشته باشید. اگر می‌خواهید به تنهایی رانندگی کنید و خودتان راننده باشید بهتر است از قبل درباره مدل ماشین و نحوه نگهداری آن اطلاعاتی را مطالعه کنید.هرچه سطح آگاهی شما نسبت به ماشین مورد نظر و طریقه استفاده از آن بالاتر باشد بهتر می‌توانید از آن نگهداری کنید. اگر درباره ماشینی که آن را اجاره کرده‌اید اطلاعاتی ندارید نگران نباشید. با مطالعه این مقاله می‌توانید از چگونگی نگهداری و استفاده آن آگاه شوید.
بهتر است قبل از روشن کردن ماشین از ساختار داخلی آن اطلاع داشته باشید و بدانید که اجزای داخلی یک ماشین معمولا چه قطعاتی هستند. آشنایی اولیه با الفبای رانندگی جزء مهم ترین مسائلی است که در چنین مواقعی باید به آن پرداخته شود. اگر مدتی است که رانندگی نکرده‌اید و احتمالا فراموش کرده‌اید که چه طور رانندگی کنید توصیه می‌کنیم که حتما قبل از نشستن پشت فرمان اتوموبیلی که آن را اجاره کرده‌اید با یک ماشین دست دوم چند جلسه تمرین رانندگی کنید تا راحت تر و سریع تر به هدف خود برسید.

اجاره خودرو

بهتر است قبل از استارت ، کمی صبر کنید تا صدای مکش پمپ بنزین به طور کامل قطع شود. در هنگام روشن بودن ماشین هیچ گاه از باطری ماشین خود به سایر خودروها کمک رسانی نکنید.تسمه دینام موتور را در هر 15000 کیلومتر چک کنید. می‌توانید در پشت ماشین خود همیشه تسمه زاپاس نگهدارید که در مواقع لزوم بتوانید در صورت خراب شدن و یا پارگی تسمه سریعا آن را تعویض کنید.
اگر با ماشین مدت زیادی می‌خواهید رانندگی کنید لازم است بدانید که در چه زمانی نسبت به کنترل کردن هر قطعه از ماشین بایستی اقدامات لازم را انجام دهید. لنت ترمزها را حدودا هر ده هزار کیلومتر کنترل کنید. بعضی از قطعات حساس خودرو را برای روز مبادا در صندوق عقب ماشین نگهداری کنید. یکی از نکاتی که حتما باید رعایت کنید کنترل کردن گردگیرهای پلوس در هر ده هزار کیلومتر است. این مورد بسیار مهم است و اگر رعایت نشود موجب خسارت های جبران ناپذیر به خودرو می‌شود. اگزوز را در هر 15000 کیلومتر کنترل کنید. به وجود آمدن هرگونه خرابی در لوله های اتصال مربوط به اگزوز موجب کاهش بازدهی موتور می‌شود. تمامی قسمت های موتور را به کمک دستگاه دیاگ در فاصله 30 هزار کیلومتر چک کنید. برای افزایش طول عمر موتور ماشین توصیه می‌کنیم از مواد تمیز کننده مدار سوخت و یا انژکتور استفاده کنید. همیشه سعی کنید تایر اضافی در پشت ماشین خود برای روز مبادا نگهداری کنید که اگر در میان راه به طور ناگهانی ماشین پنچر شد بتوانید مشکل را برطرف کنید دست بکار شوید و به مسیر خود ادامه دهید. در هنگام تهیه تایر نو به تاریخ تولید درج شده بر روی آن توجه کنید. سعی کنید ماشین را از حالت استاندارد خارج نکنید و همه چیز را طبق استاندارد اولیه تنظیم کنید.  با سفر آلامو آسوده برانید

با سفرآلامو آسوده برانید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی