اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

آینده اندروید در دستان نوت ۸ و گوگل پیکسل ۲

پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۹ ق.ظ

به گزارش خبرآنلاین، اولین نکته قابل‌توجه در مورد نوت 8 بزرگ شدن سایز نمایشگر این فبلت کره‌ای است که تأمین کنندگان چینی خبر از نمایشگر 6.4 اینچی می‌دهند.

از سوی دیگر شبیه شدن نمایشگر نوت 8 با آیفون 8 می‌تواند بمب خبری امسال دنیای موبایل باشد. قسمت جلویی نوت 8 در مقایسه با قبل فشرده‌تر شده و بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ای، پنل یک دست و تمام شیشه‌ای خواهد داشت.

دوآل لنز شدن نوت 8 در بخش عقب گوشی ویژگی بعدی است که توسط منابع چینی اعلام‌شده است که سه ایکس زوم اپتیکال قابلیت جدید آن خواهد بود که مورد تأکید مینگ چی-کو تحلیلگر موبایل قرارگرفته است.

اما در مورد گوگل پیکسل 2 گفته می‌شود صفحه‌ای کوچک‌تر از نوت 8 و حتی آیفون 7 پلاس دارد و بر اساس بازارهای مختلف، مشخصات فنی متفاوتی را خواهد داشت.

اسنپ دراگون 835 به‌صورت معماری 8 هسته‌ای روی پیکسل 2 تعریف‌شده و با اندروید اوریو  / Android O حدود 4 گیگ رم به خود اختصاص داده و در شاخص فنی Geekbench در حالت تک‌هسته‌ای 1804 و در حالت چندهسته‌ای 6248 امتیاز به خود اختصاص داده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی