اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

بازی موبایل

پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۱ ق.ظ

شرکت وایپر‌گیمز (Vipergames) با انتشار بازی دوبعدی Demons Must Die توانسته حس خشونت مطلوبی که انتظارش را داشتیم، به ما منتقل کند. برای ساخت بازی از استفاده شده است که شاید برای شما نکته‌ای قابل تأمل باشد. این شرکت در گذشته نیز با مجموعه استیک‌من توانسته بود علاقمندان بازی‌های پلتفرمر را به تجربه‌ای متفاوت و البته مینیمال ترغیب کند. اگر علاقه‌ای به بازی‌های آنلاین ندارید، بگذارید همین ابتدا خیال‌تان را راحت کنم که این بازی نیازی به اینترنت ندارد.

سبک بازی شبیه به سری بازی‌های شانک است؛ هرچند از جهاتی شاید نتوان آن را کاملا مشابه شانک دانست و تفاوت‌هایی با آن داشته باشد؛ مثل گستردگی کمتر حرکات یا شخصیت‌های کمتر. ولی نمی‌توان خرده‌ای بر بازی گرفت؛ زیرا بازی هدفش بازار گوشی‌ها است و حجم بسیار کمتری دارد. شخصیت‌ها مانند مجموعه بازی‌های Stickman طراحی شده‌اند که البته از نظر طراحی خوشتیپ‌ترند؛ خصوصا شخصیت اصلی بازی که در میان استیک‌من‌ها برای خودش نوعی برد پیت محسوب می‌شود! گرافیک بازی جذاب و فانتزی است و شما حتی با دیدن اسکرین‌شات‌های بازی احتمالا ترغیب به دانلود آن خواهید شد. داستان‌ بازی روایتگر جهانی است که شیطان‌ها (Demon) در حال نابود کردن آن هستند و شما به عنوان یک ابرقهرمان کارکشته باید دنیا را نجات دهید. بازی جنبه‌ی اکشن دارد و نباید انتظار داشت داستانش مانند بازی‌های کنسولی پیچیدگی زیادی داشته باشد. گرافیک Demons Must Die برای یک بازی اندرویدی قابل قبول است و با توجه به حجمی که دارد، دید بصری جالبی در طول بازی برای‌تان فراهم خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی