اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) پاییز امسال اکران خواهد شد. فروردین امسال، کمپانی مارول سرانجام اولین تریلر این فیلم را منتشر کرد که در آن شاهد نابود شدن چکش میولنیر توسط هلا بودیم. همچنین در این تریلر مشاهده کردیم که ثور در سیاره ساکار بعد از آنکه توسط استاد اعظم دستگیر شده است، دو شمشیر در دست گرفته و قرار است با استفاده از آنها در یک نبرد گلادیاتوری با هالک بجنگد. حال، برادران روسو، کارگردانان فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War)، تصویر جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده‌اند.

در این تصویر که از محل فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War در کلیسای جامع دورام کشور انگلستان گرفته شده است، جو روس یک چکش میولنیر را در دست دارد. طبق تصاویری که پیش از این از کلیسا منتشر شده بود، در این محل قرار است راکت راکون با ثور ملاقات کند. با این حال مشخص نیست که ثور چکش جدید خود را که از نظر ظاهری تفاوت چندانی با چکش میولنیر قدیمی خود ندارد، در پایان فیلم Thor: Ragnarok به‌دست خواهد آورد یا اینکه این چکش را طی فیلم Avengers: Infinity War پیدا خواهد کرد و به‌دست خواهد گرفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی