اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

اجاره خودرو ملی به نام شریک اجاره ماشین قرمز

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۵۲ ب.ظ

اجاره خودرو ملی به نام شریک اجاره ماشین قرمز

 

ملی کرایه ماشین توافق حمایت مالی جدید تعیین ملی به عنوان شریک رسمی اجاره اتومبیل از بوستون رد ساکس از طریق 2021 اعلام کرده است.

توافق جوراب قرمز نشانه نهم MLB همکاری تیم ملی، که شامل نامگذاریهای رسمی اجاره اتومبیل با لس آنجلس فرشتگان، آستروس هوستون، سنت لوئیس کاردینالز، متس نیویورک، بالتیمور اوریولز، تگزاس رنجرز، کانزاس سیتی رویالز و شیکاگو وایت ساکس.

“ما یک شور و شوق برای بیس بال و افتخار برای حمایت از جدید ترین تیم MLB ما – بوستون رد ساکس – به عنوان شریک رسمی رنت ماشین خود، گفت:” راب کانرز، معاون رئیس جمهور از بازاریابی نام تجاری برای ملی. “ما مشتاقانه منتظر بودن بخشی از تجربه فن بوستون و ارائه اعضای زمرد باشگاه ما ورودی منحصر به فرد به Fenway پارک از طریق یک دروازه بیان اختصاص یافته است.”

به عنوان بخشی از طراحی های خود را با جوراب قرمز، ملی خواهد در ورزشگاه علامت های بالا هیولا دیوار بیرون از محیط سبز و همچنین در پشت صفحه خانه و به جدید زمرد باشگاه اکسپرس گیت، یک خط ورودی اختصاص داده شده به Fenway پارک حمایت – برای بلیطی به طور انحصاری زمرد باشگاه کاربران و مهمانان خود.

یک فضای برتر در فن وی است که ویژگی های مجموعه ای از جوراب قرمز خاطرات – – ملی نیز حضور در rooters و باشگاه سلطنتی و خواهد شد تماس ملی به اغل گاو یا حشم در تمام بازی های فصل خانه به طور منظم، حمایت کنند.

اجاره ماشین ملی دارای سابقه و اتصال با تعدادی از تیم بیس بال و ما هیجان زده آنها را در این رابطه با همکاری با ما گسترش یافته، گفت:” تروپ پارکینسون، رد ساکس معاون رئیس جمهور اجرایی است. “تمرکز آنها در ارائه به مشتریان خود را با خدمات منحصر به فرد یک نقطه کانونی از مشارکت ما بود، و ما خوشحال می شود ارائه اعضای زمرد باشگاه خود را با یک ورودی خاص به بیان Fenway پارک هستند.”

به عنوان بخشی از شرایط، تبلیغات ملی خواهد شد در رادیو و تلویزیون را انتخاب کنید از بازی های خانگی و در هر نسخه از رد ساکس مجله برجسته شده است. از سال 2018 به زمرد باشگاه کاربران امکان دسترسی به رد ساکس بلیط پیش فروش، و ملی نیز در پشت بلیط برجسته می شود. این قرارداد همچنین شامل پشتیبانی های دیجیتال و اجتماعی.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی