اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

نمایشگاه اجاره خودرو بین المللی

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۲ ق.ظ

نمایشگاه برای اجاره ماشین

برای سومین سال، خودرو روز فروشنده است بازگشت به 2017 بین المللی اجاره اتومبیل نمایش. این بلوک از برنامه نویسی به طور خاص برای فروشندگان خودرو به دنبال بهبود عملیات کرایه ماشین خود طراحی شده است. همایش ها و سمینارها برگزار خواهد شد .

شاون Concannon از TSD LLC اجاره خواهد سمیناری تحت عنوان ارائه “متریک مهار در امانت شما و اجاره وزارت.” او در مورد چگونگی فروشندگان می توانند ضبط، ارزیابی، و عمل در معیارهای است که می تواند در برنامه های به امانت و اجاره کمک کند.

آنجلا Margolit و رابرت حنو از بلوبرد سیستم اجاره خودرو از مزایای رنت ماشین در آدرس “باید نمایندگی خود را آیا اجاره خرده فروشی در علاوه بر این به حسن نیت ارائه میدهد برنامه حمل و نقل؟” این سمینار در ابزارهای موجود برای رسیدگی به کسب و کار اجاره فروشی نگاه کنید، از جمله حضور وب سایت، رزرو آنلاین، و رابط های DMS.

جلسه نهایی یک پانل از فروشندگان خودرو franchised در که به اسرار خود را در مورد چگونگی آنها ترافیک به نمایندگی خود راند و محصولات خود را به مصرف کنندگان بیشتر از طریق بخش اجاره اتومبیل نمایندگی خود را در معرض ویژگی های به اشتراک. اداره شده توسط لری تنانت از MDL اتوماسیون، حضار شامل پاتریشیا دراگو از سجویک ادعا مدیریت خدمات وارز؛ چاک مایرز اندرسون خودرو گروه؛ کوین پک از جیم نورتون تویوتا؛ و فیل اسپینک تام چوب اجاره، یک فرانشیز Sixt به.

پاس 250 $ با تخفیف خودرو فروشنده روز تنها برای فروشندگان خودرو در دسترس است. علاوه بر جلسات روز فروشنده، عبور شامل بین المللی اجاره ماشین نمایش اصلی، دسترسی به سالن نمایشگاه، ناهار، و پذیرایی شب در سالن نمایشگاه.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی