اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

بازداشت دو مرد برای از بین بردن اجاره خودرو

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۱۰ ب.ظ

دو مرد پس از آسیب رساندن به وسایل نقلیه در یک مکان بی بها اجاره خودرو در انزلی دستگیر شدند.

بر اساس این گزارش پلیس، افسران به یک تماس در روز 5 دسامبر در تاسیسات بی بها پاسخ دادند. یک شاهد عینی گفت که او مشاهده دو موضوع شکستن آینه ها بر روی وسایل نقلیه. افراد بازداشت شدند.

ماموران پلیس صاحب شرکت اجاره ماشین که می خواست به اتهام در هر دو متهم تماس گرفت. پس از بررسی، ماموران 13 وسایل نقلیه است که شکسته آینه دید جانبی شده بودند پیدا شده است. مالک این شرکت اجاره با توجه به این گزارش برآورد خسارت به حدود 4500 $.

بر اساس این گزارش پلیس، یکی از مظنونین، اندرو Girges، پذیرفته است که پلیس است که او غیرقانونی با رفتن زیر حیاط ساختمان وارد محل و سپس 24 دید جانبی آینه ها بر روی 13 وسایل نقلیه کرایه ماشین نابود شده است. Girges با ارتکاب سرقت، صدمه زدن به اموال، و در اختیار داشتن ابزار سرقت متهم شد.

Girges کارمند امضاء رنت ماشین در اورلاندو بود، اما پس از آگاهی از فعالیت های غیر قانونی گفته می شود توسط Girges متعهد، امضاء اجاره اتومبیل بلافاصله Girges رها از وظایف خود را به نمایندگی از این شرکت، در انتظار اتمام جنایی تحقیق و بررسی.

“امضا اجاره اتومبیل شدیدا هر گونه مسئولیت برای حوادث ناگوار که متهم به داشتن در اجاره خودرو رخ داده است را رد می کند، اما به دلیل شدت این اتهامات، ما احساس آن مناسب بود برای پایان دادن به آقای Girges، گفت:” یک نماینده شرکت های بزرگ از امضاء اجاره-A-خودرو.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی