اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

مزیت علامت تجاری اجاره خودرو

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۵ ق.ظ

مزیت علامت تجاری اجاره خودرو

مزیت اجاره خودرو را (AEZ) تصمیم گرفته است تا در یک مسیر جدید برای مزیت آن و مارک های E-Z اجاره-A-خودرو. هر دو مارک آرم جدید، وب سایت به روز شده، و برنامه های جایزه جدید از ویژگی های.

برنامه جدید جوایز مزیت AEZ را ارائه می دهد مزایای برای شرکت ها، کسب و کار، اوقات فراغت مسافران و آژانس های مسافرتی. کاربران برای جوایز خاص بعد از هر اجاره ماشین ، از جمله گاز پیش پرداخت، استفاده از GPS، تلفات عبور می کند، یا خطوط خدمات اختصاص داده شده در مقابله با اجاره خودرو در انزلی نزدیک تر خواهد شد.

مزیت نیز در حال توسعه یک برنامه تلفن همراه است که کمک خواهد کرد که ساده معاملات، آن را با توجه به راه اندازی بعد در سال 2017، با توجه به شرکت می باشد.

“ما در مزیت در مورد نام تجاری جدید ما بسیار هیجان زده هستند، گفت:” آندریا پیترز، مدیر بازاریابی. “این نشان دهنده جهت و کیفیت ارائه می کند که مشتریان کسب و کار و اوقات فراغت سفر آمده اند تا از ما انتظار می رود. به علاوه، آن هویتی که شرکت ما به آینده حمل است. ”

مزیت نام تجاری شریک E-Z کرایه ماشین نیز تحت تغییر علامت تجاری. این شرکت یک آرم جدید رنت ماشین طراحی شده، یک وب سایت کاربر پسند تر، و نونما برنامه پاداش است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی