اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

تکنولوژی اجاره ماشین

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۵۳ ق.ظ

تکنولوژی اجاره ماشین

ارائه دهنده تکنولوژی اجاره ماشین است، پرده برداری پلت فرم فن آوری جدید خود را قادر می سازد که از رانندگان خدمات سوار نقطه، مانند بارگذاری و اجاره خودرو در انزلی ، به استفاده از اتومبیل مشترک در خدمات شناور آزاد و ناوگان های دیگر یک طرفه.

Vulog معتقد است که ادغام با سیستم عامل سوار خطاب خواهد شد درایو استفاده خودرو با توجه به شرکت مشترک، حتی بالاتر،. انتظار می رود که خدمات را انتخاب کنید را انتخاب خواهد کرد تا اتومبیل های موجود برای رانندگان سوار نقطه در دوره که در آن افراد کمتری استفاده اجاره ماشین در تهران، از جمله در شب.

اپراتورها خدمات اجاره خودزو : استفاده ناوگان عالی منجر به درآمد بیشتر و بدون تأثیر ارائه مصرف کنندگان برای کاربران سفرآلامو فرد در طول دوره تقاضا بالا است. علاوه بر این، اتومبیل برای سوار خطاب استفاده خواهد شد ابزار تبلیغاتی به عنوان اضافی برای هر سوار گرفتن توسط یک ماشین مارک برداشت خدمت می کنند.

رانندگان: با استفاده از یک وسیله نقلیه به اشتراک گذاشته، راننده می تواند هزینه های ثابت خود را کاهش دهد، به عنوان آنها دیگر نیاز به خود خودرو به رانندگی برای یک سرویس سوار خطاب. آنها هم اکنون می توانید در هر ساعت هر زمان که مایل به درایو، با گاز و بیمه گنجانده شده است.

سوار-نقطه شرکت: با کاهش موانع ورود برای رانندگان، رانندگان اجاره ماشین بیشتر به خدمات گله خواهد شد و بهبود ارائه با کاهش زمان انتظار برای کاربران سوار نقطه.

در بسیاری از مواقع از روز شناور سفرآلامو

“ما انتظار داریم این ارائه برای باز کردن یک بخش بازار جدید را به مشتریان خود، در نتیجه افزایش استفاده از ناوگان و اندازه در بسیاری از شهرستانها، گفت:” گرگوری Ducongé، مدیر عامل شرکت کرایه ماشین است. “مدل بر روی تقاضا به طور کامل راه مردم حمل و نقل مصرف تغییر؛ ما معتقدیم که رانندگان سوار نقطه می تواند و باید دسترسی به ابزار خود بر روی تقاضا نیز داشته باشد. ”

با تسهیل این تقاطع بین خدمات تحرک، رنت ماشین یک ابزار جدید برای اپراتورهای اجاره خودرو ، که شامل تولید کنندگان خودرو، شرکت های کرایه خودرو، اپراتورهای پارکینگ، و کسب و کار دیگر.

این یکپارچه سازی جدید سوار نقطه اضافه می کند یک عنصر دیگر به پایان ارائه برچسب سفید، که شامل در اتومبیل های آهنی به گزارش اطلاعات کامپیوتری، به عقب پایان نرم افزار برای مدیریت ناوگان وسایل نقلیه، و برنامه های تلفن همراه برای هر دو اندیشه و در iOS، با توجه به شرکت می باشد.

نظرات  (۱)

عالی بود
پاسخ:
qorbonet beram
aqa tabadol link nemikoni?

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی