اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

امکانات اجاره خودرو برای فرودگاه

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۱۹ ق.ظ

سالت لیک سیتی فرودگاه بین المللی امکانات کرایه ماشین جدید خود را، از جمله سه سرویس سایت ساختمان اجاره و یک به نوبه خود در اطراف ساختمان سریع با توجه به آزادی مطبوعات در فرودگاه پرده برداری کرده است.

این مرکز نوبه خود در اطراف سریع خواهد بود که توسط شرکت های اجاره ماشین استفاده به عنوان سوخت، تمیز و آماده سازی وسایل نقلیه بازگشت. این ساختمان همچنین خانه های دفاتر اداری برای شرکت های کرایه ماشین، که شامل آویس / Payless، در بودجه، دلار، شرکت، هرتز، ملی / آلامو، و صرفه جو / کرم شب تاب.

در مجموع 469567 فوت مربع، دو سطح سریع نوبه خود در اطراف ساختمان می تواند به 900 وسایل نقلیه نگه دارید تا. این ساختمان شامل 64 پمپ های سوخت با 75000 ذخیره سازی گالن در سه تانک و 14 واحد خودرو که بازیافت 85 درصد از آب مورد استفاده، با توجه به فرودگاه.

ساختمان سایت خدمات اجاره خواهد شد برای تعمیر و نگهداری نور بر روی وسایل نقلیه، از جمله تغییرات نفت و تایر و تعمیرات بدن استفاده می شود. سه ساختمان کل 32433 مربع پا، و هر ساختمان می تواند 500 اتومبیل ذخیره، فرودگاه می گوید.

این امکانات جدید رنت ماشین بخشی از برنامه توسعه مجدد-1.8 میلیارد $ فرودگاه، فرودگاه می گوید. فاز اول این پروژه انتظار می رود در سال 2020 تکمیل شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی