اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

سخنگوی عملیات اجاره ماشین

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۰ ب.ظ

سخنگوی عملیات سفرآلامو آن در شهر نیویورک گسترش یافته است. در حال حاضر بیش از 80 وسایل نقلیه در منهتن در دسترس هستند – از دانشگاه کلمبیا به پارک باتری – برای رزرو ساعتی و یا روزانه.

سفرآلامو اول به عنوان یک سرویس مسکونی در شهر نیویورک در سال 2015 راه اندازی شد.

اجاره ماشین قصد دارد برای ادامه به گسترش به بخش نیویورک و در سراسر شهرستان به ارائه اتومبیل در اطراف گوشه از آن نیویورکی زندگی، کار، و بازی، با توجه به شرکت.

“شهر نیویورک بخشی از بافت MAVEN از است از آنجایی که ما با نام تجاری در سال 2015 راه اندازی، گفت:” جولیا  به، معاون رئیس جمهور، جنرال موتورز شهری تحرک و Maven را. “علاوه بر این از رنت ماشین را شهر فرصت به نمایش گذاشتن آنچه ما آموخته اند است. ما این تجربه را با ساکنان این شهرستان در ذهن گردد و این را به عنوان تبدیل شدن به بخشی از شیوه زندگی از نیویورک.”

در حال حاضر، اجاره ماشین را در 17 شهرستانها در ایالات متحده و کانادا، از جمله آتلانتا، بوستون، شیکاگو، دنور، دیترویت، لس آنجلس، نشویل، اورلاندو، ققنوس، سان فرانسیسکو، و واترلو، انتاریو، کانادا راه اندازی شد.

اجاره خودرو را یک پلت فرم تحرک پویا ارائه راه حل های برای آینده حمل و نقل است، گفت:” رنت به. “رشد ماشین را دارد در طول سال و نیم گذشته قابل توجه بوده است، و من در مورد نوآوری همیشگی ما و محصولات جدید ما به بازار آورد هیجان زده هستم.”

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی