اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

آلامو شریک ملی اجاره ماشین در آسیا

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۵۳ ب.ظ

آلامو شریک ملی اجاره ماشین در آسیا

آلامو اجاره ماشین و اجاره اتومبیل ملی یک برنامه مشارکت جدید با آسیا  یک برنامه پاداش سفر در آسیا را راه اندازی کرده اند.

طبق گفته ، مالک و اپراتور مارک های آلامو و ملی، این برنامه به اعضای آسیای میله اجازه می دهد تا 500 مایل را هنگام اجاره از شرکت Alamo و مکان های ملی در آمریکای شمالی و آمریکای لاتین به دست آورد.

 معاون توسعه کسب و کار بین المللی شرکت می گوید: “ما از این برنامه جدید هیجان زده هستیم.” در آن، اعضای آسیای میلس فرصت می کنند تا مایل های ارزشمند کسب کنند، در حالی که تجربه خدمات با کیفیت Alamo و National

آلامو یک برند ارزش محور است که به نیازهای اجاره خودرو در مسافرت های تفریحی فرودگاه منتهی می شود در حالی که ملی به عنوان یک برند برتر در نظر گرفته شده است که نیازهای اجاره روزانه مسافر فرودگاه را مد نظر قرار می دهد.

آسیا میلز دارای بیش از 8 میلیون رنت ماشین و بیش از 600 برنامه شریک در سراسر جهان، از جمله 25 خطوط هوایی و بیش از 150 مارک ها و گروه های هتل است.

برای شرکت در برنامه پاداش، اعضای آسیای میله باید رزرو خود را انجام دهند و شماره عضویت خود را از طریق وب سایت اختصاصی آلامو اجاره خودرو یا وب سایت کرایه ماشین  ملی ارائه دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی