اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

پنل برای اجاره خودرو در سایت سفرآلامو

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۵۹ ب.ظ

پنل برای اجاره خودرو در سایت سفرآلامو

چگونه لایحه یادآوری جدید به طور مستقیم بر عملیات اجاره خودرو تاثیر می گذارد با تصویب لایحه  بزرگراه در ماه دسامبر، قانون قرار است قانون تبدیل شود، که بیشتر شرکتهای اجاره خودرو را تحت حملات وسیله نقلیه قرار می دهد.

در نمایشگاه بین المللی اتومبیل های 2016، یک هیئت متخصص در فراخوانی های خودرو، سمینار را «یادآوری لایحه قانون، چه چیزی را امروز» ارائه خواهد کرد؟

این پانل شامل ،  عملیات اجاره ماشین  و کامیون  است. ، معاون اجرایی سیستم های بین المللی، صاحبان مارک  یک سرویس اعلان یادآوری است.  وکیل و صاحب سمینار را بر عهده خواهد داشت.

پانل قانون معلق و معافیت های آن را تعریف می کند، بینش در مورد محدوده و نوع فراخوان ها را در محیط امروز، و به اشتراک گذاری بهترین شیوه ها در مورد رعایت و حل مشکلات عملیاتی رنت ماشین  و خدمات مشتری، به اشتراک می گذارد.

“وقت آن رسیده است تا به عنوان یک صنعت برای به دست آوردن بهترین شیوه های مطابقت با قانون و اطمینان از اینکه ما در کنار  هستیم تا به ما در مورد چگونگی رفع سیستم فراخوانی شکسته کمک کنیم.”

“این سمینار اولین فروض صنعت برای بررسی این قوانین جدید است که بر روی تمام اپراتورهای کرایه ماشین  تأثیر خواهد گذاشت.” “شناخت و پیروی از قانون فرآیند مداوم خواهد بود، اما بحث ما یک نقطه شروع مهم خواهد بود.”

نمایشگاه سفرآلامو اجاره اتومبیل برگزار خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی