اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

پرس و جو اخیر شرکت پروژه سفرآلامو ، “چقدر دور شما رانندگی می کنید؟” از اجاره خودرو سفرآلامو پرسید که آیا تا به حال به مقصد و به چه علت سفر می کنند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، خانواده و عزیزان یک اولویت اجاره ماشین در مقایسه با رویدادهای ورزشی، کنسرت و رویدادهای سیاسی هستند. به عنوان مثال، 42 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که دورترین دوران را می بینند تا علاقه خود را نسبت به هر نوع فعالیت دیگر ببینند، در مقایسه با 9 درصد از پاسخ دهندگان که مایل هستند بیش از پنج ساعت رانندگی کنند تا تیم فوتبال حرفه ای مورد علاقه خود را بازی کنند.

ماده مربوطه: شرکت های سرمایه گذاری برنده جایزه سفرآلامو می شوند

سفرآلامو ، معاون رئیس جمهور پروژه سفرآلامو گفت:رنت ماشین  “ما هر لحظه داستان هایی را از مشتریان ما می شنویم که از آنها چه چیزی باعث القاء آنها در سفرهای جاده ای می شود و هیجان این است که ما چگونه نقش خود را در زندگی مشتریانمان بازی کنیم.” بازاریابی نام تجاری خودرو. “در حالی که عشق و خانواده ممکن است افراد را برای رانندگی دورترین، منافع مانند ورزش، موسیقی و مواد غذایی هنوز زمان زیادی را صرف ماشین.”

نظرسنجی “دور تا دور شما” در ایالات متحده آمریکا با نمونه ملی کرایه ماشین  از 1015 بزرگسال از 25 تا 27 مارس 2015 توسط سفرآلامو انجام شد. پاسخ دهندگان به این نتیجه رسیدند که 25 سال یا بیشتر بوده اند و یک وسیله نقلیه دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی