اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

سفرآلامو . در رتبه بندی سبز 2015 سفرآلامو ، ارزیابی عملکرد اجاره خودرو سازمانی شرکت قرار گرفته است. سفرآلامو در بین 500 شرکت بزرگ سفرآلامو تحت عنوان بورس اوراق بهادار ایالات سفرآلامو با توجه به میزان سرمایه گذاری 54 درصدی از شماره 329 در سال 2014 رتبه 54 را به خود اختصاص داده است.

سفرآلامو ، رئیس و مدیر اجرایی سفرآلامو ، گفت: “ما افتخار اجاره ماشین  می کنیم که سفرآلامو برای تعهد مستمر خود برای ایجاد شیوه های کسب و کار پایدار به رسمیت شناخته شود.” “ما افتخار می کنیم که انتخاب وسایل نقلیه تمیز برای مشتریان خود را انجام دهیم و ما با هدف کاهش اثرات کسب و کار خود را بر محیط زیست از طریق طرح های متعدد، از جمله تحویل راه حل های تحرک پایدار بوسیله ناوگان اجاره ای با پایدار سوخت در صنعت کرایه ماشین. ”

به عنوان بخشی از تعهد سفرآلامو به پایداری، بیش از 80 رنت ماشین  درصد از وسایل نقلیه سفرآلامو دارای حداقل امتیاز بهره وری سوخت 28 مایل در ساعت می باشند. سفرآلامو در سال 2014 بیش از 2 میلیون گالن استفاده شده از روغن و اتلاف زباله بازیافت کرده و بیش از 80 درصد از ماشین هایش از آب بازیافت شده استفاده می کنند.

برنامه پایداری سفرآلامو همچنین شامل بازیافت مجدد کرایه ماشین  در مکان های اجاره ای است که میزان تولید مجدد آن در سال 2014 به میزان 42 درصد و بازیافت تایر است که 414،000 تن از دفن زباله ها در سال 2014 حذف شده است.

مرتبط: هرتز تلاش های پایدار را ادامه می دهد

رتبه بندی سبز 2015 عملکرد زیست محیطی ایالات سفرآلامو 500 را ارزیابی می کند. شرکت ها با استفاده از هشت معیار از جمله مصرف انرژی، آب و زباله و شهرت شرکت ها بر روی همتایان صنعتشان اندازه گیری می شوند. به گفته Newsweek، اطلاعات مربوط به رتبه بندی آن از منابع اولیه، از جمله گزارش سالانه، صورتهای مالی حسابرسی شده، اظهارات پراکسی و گزارش های پایداری به دست می آید. داده های ثانویه از سرمایه گذاران سفرآلامو ، بلومبرگ و سفرآلامو بدست آمده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی