اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

مزایای رنت ماشین سفرآلامو

شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۳ ب.ظ

مزیت سفرآلامو ، یک شرکت نمونه کارها از صندوق های مدیریت سفرآلامو .، اجاره خودرو خرید خود را ازسفرآلامو سفرآلامو سفرآلامو ، سفرآلامو به اتمام رسانده است.

از طریق یک شبکه از 85 مکان، شرکت ترکیبی حضور خود را در 22 فرودگاه 25 کشور برتر ایالات سفرآلامو داشته است.

سفرآلامو رئیس سفرآلامو ، گفت: “اکنون ما می توانیم مزایای اجاره ماشین  بیشتری را برای رویکرد ما” یک شرکت، دو نام تجاری “ببینیم.” این ترکیب باعث افزایش کارایی و بهره وری در زمینه هایی مانند ناوگان ، تعمیر و نگهداری، دفاتر پردازش و تهیه. “

شرکت ترکیبی به رهبری یک تیم مدیریتی خواهد بود که شامل بنیانگذاران سفرآلامو (مهرداد سفرآلامو و حسام سفرآلامو )، سفرآلامو

گفت: “این ترکیب دقیقا همان چیزی است که ما برای سرمایه گذاری رنت ماشین تلاش می کنیم.” “تحویل یک راه حل به تنظیم کننده ها، موانع بالایی برای ورود، دارایی های دارایی های ارزشمند، مارک های ثابت شده، یک تیم مدیریت چاشنی و اقتصاد مقیاس یک بازیکن اصلی است که قرار است رشد سهم بازار خود را افزایش دهد”.

مرتبط: سفرآلامو توضیح استراتژی دوگانه برند

در سال 1963،سفرآلامو توسط کمپانی سفرآلامو شرکت سهامی کرایه ماشین  خصوصی مستقر در سفرآلامو که در سال 2014 به 4.5 میلیارد دلار در صندوق های مختلف مدیریت می شود، به بهره برداری رسیده است. مزیت در حال حاضر در 44 مکان در سراسر ایالات رسفرآلامو عمل می کند.

E-Z در سال 1994 با یک ناوگان تنها 9 خودرو ساخته شده است که به 13 محل شرکت و 28 مکان وابسته در سراسر جهان افزایش یافته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی