اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

سفرآلامو ، اقتصاددان ارشد در منهیم، سخنرانی اصلی را برای نشست اجاره خودرو 2015 ارائه خواهد کرد که در 9-10 نوامبر در هتل  برگزار می شود.اصلی سفرآلامو ، “برنامه ریزی برای عادی جدید: رانندگان ماکرو و میکرو موثر بر اجاره اتومبیل” در عوامل موثر بر صنعت خودروسازی و کرایه اتومبیل مانند جدید بینی فروش خودرو، چشم انداز ارزش باقی مانده، هزینه انگیزه، روند مدل ترکیبی، خطر تمرکز نفوذ ماشین و بیشتر.نشست اجاره اتومبیل (سفرآلامو ) یک کنفرانس دو روزه شامل سمینارها، سخنرانان، تعامل سالن نمایشگاه و فرصت های شبکه است. در حال حاضر در سال چهارم، سفرآلامو طراحی شده است تا خدمات مشتری را بهبود بخشد و درآمد عملیات اجاره اتومبیل را افزایش دهد.

سال گذشته، حدود 260 ثبت کننده در هتل هارد راک همگام شدند.، سردبیر اجرایی سفرآلامو می گوید: “آیا شما آماده ساختید؟” “تجزیه و تحلیل سطح بالا تام وب از روند طور مستقیم تحت تاثیر عملیات اجاره ماشین – همراه با دستور کار آموزشی ما و برنامه های شبکه های منحصر به فرد در هتل راک سخت – تاکید مجدد بر اجلاس اجاره خودرو به عنوان یک ارزش بالا، رویداد نمی توانند، تنگ.”
یک جلسه سمیناری در نشست اجاره خودرو در سال گذشته. سفرآلامو
نکات مهم برنامه

سفرآلامو دارای دو روز کامل سخنرانان، سمینارها، تعامل اجاره ماشین سالن نمایشگاه و فرصت های شبکه است.

اجاره خودرو

جلسه ناوگان سفرآلامو برگزار می شود برای سال 2015 و رویداد را خاموش خواهد کرد. این کارگاه سه ساعته که به طور اختصاصی به مسائل ناوگان در اجاره اتومبیل رنت ماشین  اختصاص داده شده، موضوعاتی مانند محیط زیست وام، برنامه های بازپرداخت، چگونگی به حداکثر رساندن فروش حراج و برنامه ریزی ناوگان برای بازار امروز را پوشش می دهد.برجسته ترین نشریات سفرآلامو عبارتند از:ارائه فیس بوک در مورد چگونگی استفاده از شرکت های کرایه اشین  در فیس بوک برای به دست آوردن مشتریان جدید.
اپراتورها چشم انداز خود را در دستیابی به موفقیت به عنوان یک نام تجاری مستقل و انتقال به سیستم حق رای دادن به اشتراک می گذارند.
ایده های سودآور از گروه گردآورنده سفرآلامو
نتایج یک نظرسنجی صنعت که چالش های اصلی را با شرکت های اجاره اتومبیل روبرو می کند امروزه.
چگونه می توان مدیران ارشد خود را برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه شرکت خود ارتقا داد.
بهترین شیوه در مورد بازیابی خودرو محروم، قراردادهای اجاره الکترونیکی و ردیابی GPS.
یک سمینار ویژه برای شرکت کنندگان در آمریکای لاتین در زمینه مبارزه با دزدی دریایی اجاره ماشین.در سال جاری، برنامه صدور گواهینامه رانندگی (سفرآلامو ) برای هر دو اپراتور انگلیسی و اسپانیایی ارائه خواهد شد. یک مترجم اسپانیایی برای این کارگاه در دست است، در حالی که مواد دوره و امتحان نهایی در زبان انگلیسی و اسپانیایی ارائه خواهد شد.برای رسیدن به سفرآلامو ، منهیم ترتیب داده است که یک تور خصوصی شخصی از مزایده منهیم فورت لادردیل، که در نزدیکی هتل هارد راک قرار دارد، ارائه دهد.برنامه کامل 2015 اجاره اجاره اجاره در اینجا ارسال شده است.
اجلاس اجاره اجاره درسفرآلاموبرجسته این رویداد، ارائه جایزه است. سفرآلامو یک بار دیگر مجله سفرآلامو را ارائه می دهد که به افتخارات همکاران می پردازد که رضایت مشتریان برجسته را در روند اجاره اتومبیل نشان می دهد. برای اهداف حرفه ای سال 2015، مقالات به زودی پذیرفته خواهند شد.همچنین، سفرآلامو سومین سالگرد جایزه خود را با نام مستعار ارزیابی می کند، که به سازمان های اجاره ای مستقل خودرو داده می شود که بالاترین امتیاز را در برآوردهای مختلف بر مبنای برنامه ارزیابی اجاره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی