اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

مرسدس بنز به ناوگان اجاره خودرو

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۰ ب.ظ

مرسدس بنز به ناوگان اجاره خودرو

سفرآلامو اعلام کرده است که اعضای آن در دنور می توانند در حال حاضر راننده کامیون های چهاربعدی مرسدس بنز CLA با هر وسیله نقلیه جدید و GLA پنج سواری خودرو را در اختیار داشته باشند.

علاوه بر این، car2go همچنین منطقه مسکونی خود را در دنور گسترش داد تا محدوده های زیر را شامل شود: Skyland، Clayton، North Park Hill، Northeast Park Hill، Overland Park، Hilltop، Belcaro، Corry-Merrill و Park University.

اجاره ماشین

جوزف Skelton، مدیر کل برای رنت ماشین دنور، گفت: “اعضای Denver ما صحبت کرد و ما گوش دادیم.” “ما هیجان زده می شویم که اعضای شبکه ای از وسایل نقلیه ای را ارائه می دهند که به وسیله آن پنج اتومبیل مسافری چهار درب و یک محوطه خانه توسعه یافته برای اعضای Denver برای راحت تر شدن و راحت تر شدن اتاق ها فراهم می شود. در پایان روز، car2go خودروهای جدید دنور می توانند بیشتر افراد و چیزهای آنها را در خود جای دهند و برای شیوه زندگی Denver با ویژگی هایی مانند درایو تمام چرخ، sunroofs پانوراما و دسترسی به دست تنه دست آزاد مناسب هستند. “

تمام خودروهای جدید 100 ساله CLA و GLA Denver مجهز به سیستم 4MATIC مرسدس بنز است. وسایل نقلیه در شب سیاه، Cirrus سفید و نقره ای Polar در دسترس خواهد بود.

ویژگی های دیگر خودرو عبارتند از دوربین عقب، کمک نقطه ای کور، ترمز تطبیقی، صندلی های گرم، sunroof پانوراما، بلوتوث، Apple CarPay و Android Auto و ناوبری.

طبق گفته شرکت Car2go از 15 ژوئیه ارائه خواهد شد و ثبت اعتبار را برای اعضای جدید دنور ارائه خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی