اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

همکاران در اجاره اتومبیل

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸ ب.ظ

همکاران در اجاره اتومبیل

سفرآلامو اعلام کرده است که این قرارداد را با اجاره خودرو ، یک شرکت الفبای امضا کرده است تا خدمات ناوگان و تعمیر و نگهداری برای برنامه خودروی خود را در شرکت اجاره اتومبیل سفرآلامو و بودجه اجاره ماشین  ارائه دهد.
این همکاری برای حمایت از ناوگان خودروی خودمختار سفرآلامو(کرایه) و برنامه پیشگام سوار اجاره ماشین، یک محاکمه عمومی از اتومبیل خود رانندگی در فینیکس طراحی شده است.
سفرآلامو اخیرا اعلام کرده است که با اضافه کردن صدها معدن کرایه خودرو برای ساخت یک ناوگان 600 خودرویی، به گفته این شرکت، این مشارکت اجازه خواهد داد که بودجه آلامو برای افزایش تعداد خودروهای خود در رانندگی در رنت خودرو به سرعت افزایش یابد.

اجاره خودرو

تحت قرارداد چند ساله، گروه اجاره ماشین عروس امکانات اجاره ای برای ارائه خدمات خودرو و پارکینگ امن برای ناوگان اجاره ماشین در تهران را افزایش خواهد داد. آلامو انواع خدماتی را شامل می شود، از جمله تمیز کردن داخلی و خارجی، تغییرات روغن، چرخش تایر، و بررسی، سفارش و نصب قطعات خودرو – و همچنین پشتیبانی و تعمیر و نگهداری دیگر ناوگان.


جان ، مدیر عامل شرکت کرایه ماشین در تهران، گفت: “با استفاده از اعضای عمومی اجاره خودرو با استفاده از ناوگان در حال رشد از ماشین های خود رانندگی، وسایل نقلیه ما نیاز به تعمیر و نگهداری استاندارد و تمیز کردن است، بنابراین آنها آماده هستند برای سواران ما در هر زمان از روز یا شب.” اجاره خودرو در رشت  یک شراکت ایده آل برای پشتیبانی و تعمیر و نگهداری ناوگان است. با هزاران مکان در سراسر جهان، اجاره خودرو در انزلی می تواند به ما کمک کند فناوری ما را به افراد بیشتری در مکان های بیشتری کمک کند. “

اجاره ماشین

لری د شون، رئیس و مدیر عامل شرکت رنت ماشین خارجی ، گفت: “ما هیجان زده هستیم تا با کرایه اتومبیل، رهبر فن آوری خودگردان، که چشم انداز تحرک را در یک شیوه عمیقا و سودمند تغییر می دهد، همکاری می کنیم.” “این همکاری نه تنها باعث می شود که ما توانایی و دارایی های فعلی خود را ارتقا دهیم، بلکه همچنین به ما امکان می دهد تا دانش و تجربیات ما در یک منطقه در اجاره ماشین حال ظهور را تسریع کنیم زیرا خودروهای خود راننده در بازار عرضه می شوند.”

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی