اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

شرایط برنامه ی اجاره ماشین عرو

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳ ب.ظ

پیش از این چند سال پیش – ۲۰۰۹ دقیقا مشخص نبود – اجاره ماشین عروس  () در روز دوشنبه بعد از ظهر آغاز شد و در روز سه شنبه قبل از شام به پایان رسید. دوره و زمانه عوض شده. از سال ۲۰۰۹ دو برابر شده است، و امسال بیشترین برنامه ریزی را در تاریخ خود ارائه می دهد.

در همکاری با انجمن اجاره اتومبیل آمریکایی ()، ۲۰۱۵ نمایشگاه بین المللی اتومبیل اجاره “رسما” برگزار می شود ۱۳ آوریل و ۱۴، هر چند این رویداد در بعد از ظهر یکشنبه ۱۲ آوریل آغاز خواهد شد و از طریق چهارشنبه آوریل ۱۵ تا ۱ ادامه خواهد داد بعد از ظهر

نمایندگی کرایه ماشین به نمایشگاه بین المللی کرایه ماشین تبدیل شده است، و این نشان دهنده موقعیت آن به عنوان تنها کنوانسیون است که در کل جامعه اجاره اتومبیل در سطح جهانی انجام می شود. شرکت کنندگان از بیش از ۳۰ کشور به طور منظم در CRS شرکت می کنند.

با این تغییر نام، مهم است که توجه داشته باشید که درصد شرکت کنندگان اجاره خودرو  بین المللی نسبت به مشارکت ایالات متحده تنها با چند درصد افزایش یافته است – به عبارت دیگر، همچون اپراتورهای مبتنی بر U.S. نیز رشد کرده است.

این سال، یک هتل جدید را به خانه خود، بسکتبال لاس وگاس می سازد. در وسط نوار لاس وگاس واقع شده است، نه تنها ارائه می دهد بسیاری از گزینه های ناهار خوری و سرگرمی، اما اکثریت نوار راه رفتن دور است. شرکت کنندگان CRS در برج یوبلی بازسازی شده در باقی خواهند ماند و همچنین می توانند یک اتاق را در مالکیت خواه خود، پاریس لاس وگاس، با یک راهرو متصل کنند.

افتتاح پنل Keynote

در فرار از فرمت اصلی سخنرانی یک سال پیش از سال های گذشته، CRS اجاره ماشین سال ۲۰۱۵ یک پانل آبی رنگ ایجاد خواهد کرد تا دیدگاه جامع از صنایع اجاره اتومبیل را در ایالات متحده امروز ارائه دهد.

نمایندگان رشته های ضروری در صنعت، هیئت مدیره بحث می کند که رانندگان کلیدی بازار امروز، از جمله خرید و دفع ناوگان، مسائل عملیاتی، حق رای دادن و روابط سازنده، چالش های قانونی و بیشتر.
نمایشگاه اتومبیل سال ۲۰۰۱ در هتل ریوایرا در لاس وگاس برگزار شد.
نمایشگاه اتومبیل سال ۲۰۰۱ در هتل ریوایرا در لاس وگاس برگزار شد.

در روز دوشنبه ۱۳ آوریل در ساعت ۱۰ صبح جمعه، هیئت مدیره اصلی افتتاحیه، سوزان لمباردو، معاون رئیس جمهور خودرو در شرکت سرمایه گذاری؛ گرگ تیبوت، دفع ناوگان معاون رئیس جمهور در گروه بودجه Avis؛ باب بارتون، معاون رئیس جمهور اوقات فراغت و عملیات رنیکا آمریکا – رنیکاجهانی هولدینگ؛ جو نایت، معاون رئیس جمهور، توسعه کسب و کار، رنت ماشین  .؛ و  مدیر ارشد – فروش اجاره روزانه در فیات کرایسلر اتومبیل.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی