اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

شرکت برتر اجاره ماشین عروس رنیکا

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴ ب.ظ

دادگاه عالی لندن به نفع اجاره ماشین عروس  در یک اختلاف علامت تجاری با رنیکاحکم صادر کرده است.

این اختلاف در مورد استفاده از “الکترونیک” توسط نام تجاری پیشرواجاره خودرو  متمرکز شده است و زمانی که رنیکادر مارس ۲۰۱۲ علامت “e” خود را معرفی کرد، در سال ۲۰۱۲ به طور گسترده در رنیکا استفاده شد تبلیغات و بازاریابی در سراسر اروپا.

سازمانی ادعا کرد که لوگوی جدید رنیکاکاملا گیج کننده است و از مارک تجارت Enterprise Rent-A-Car مشابه است که از سال ۱۹۹۴ به طور مداوم در سراسر اروپا استفاده شده است – زمانی که اجاره ماشین  اولین عملیات شعبه خود را در انگلستان آغاز کرد، شرکت.

دادگاه اذعان داشت که علامت تجاری Enterprise Rent-A-Car در نتیجه استفاده گسترده از شخصیت متمایز و شهرت برخوردار بود و سردرگمی ناشی از استفاده رنیکااز لوگو «e» آن بود. بنابراین، دادگاه نتیجه گرفت که استفاده رنیکا از لوگو خود را در حقوق سازمانی نقض شده است.

این تصمیم در ماه دسامبر ۲۰۱۴ به تصویب رسیده است که شرکت سازنده را مجبور کرد مجوز رنت ماشین برای اعمال مارک های ملی و آلامو در سراسر اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) را لغو کند. به گفته این شرکت، این مارک ها اکنون در بسیاری از اروپا به رنیکا تبدیل شده اند.
رنیکاs، گفت: “ما در سال های اخیر به شدت سرمایه گذاری کرده ایم تا نام تجاری رنیکارا در اروپا توسعه دهیم و مشتریان را با تجربه ای فوق العاده تجربه کنیم.” مشتریان حق دارند بدانند که از آنها چه می خواهند، و آنچه که این شرکت ایستاده است، به همین دلیل است که نام تجاری ما بسیار مهم است. این تصمیم به ویژه در زمانی که ما برند ما را به عنوان یک کسب و کار جهانی رشد می دهیم، بسیار مورد استقبال قرار می گیرد و زمانی که تقاضا برای اجاره اتومبیل نیز به سرعت در حال افزایش است، مردم تغییر عادات خود را تغییر می دهند. “

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی