اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

صنعت اجاره رشد اجاره ماشین عروس

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۲۰ ق.ظ

هنگامی که به دنبال استخدام در اجاره ماشین عروس ایالات متحده ، صنعت ماشین اجاره نرخ رشد سالانه بیش از یک سال داشته است. با توجه به گزارش اخیر Franchise National Bank of ADP، نرخ رشد سالانه بیش از سال در بخش اجاره در ماه دسامبر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳٫۳ درصد افزایش یافته است.

به علاوه، طبق گزارش، اجاره خودرو صنعت اجاره در طی یک دوره ۱۲ ماهه نرخ رشد متوسط مثبت (۰٫۳٪) را تجربه کرده است. این به معنی نرخ رشد متوسط برای همه حق رای دادن است.

با این حال، هنگامی که به صورت ماهانه به دنبال توسعه بود، صنعت اجاره در ماه نوامبر میزان رشد منفی (-۰٫۱٪) را نشان داد. برای تعداد اشتغال، تغییر شغل ماهانه اجاره صنعت به ۴۰ نفر کاهش می یابد.

به طور کلی، شغل رنت ماشین در بخش خصوصی ایالات متحده در ماه دسامبر به ۳۸،۰۰۰ افزایش یافته است، بر اساس گزارش، که عمدتا به دلیل رشد اشتغال در رستوران های حق بیمه است.

Ahu Yildirmaz، معاون رئیس جمهور و رئیس موسسه تحقیقاتی ADP، گفت: “در ۳٫۴٪ در سال ۲۰۱۴، رشد شغلی حق رای دادن به طور قابل توجهی قوی تر از نرخ رشد عمومی خصوصی در ایالات متحده ۲٫۲٪ است.” “تعداد مشاغل دسامبر بالاترین میزان ۲۰۱۴ بود که با پرش بزرگ در اشتغال رستوران از ۱۲،۰۰۰ نفر در ماه نوامبر تا ۲۴،۰۰۰ در ماه جاری تقویت شده است.”

در ماه هر ماه آزادانه به طور عمومی توزیع می شود، رنت ماشین تغییرات ماهانه در استخدام حق رای را برآورد می کند که از داده های حقوق واقعی معاملات ADP محاسبه می شود. این گزارش توسط ADP، یک ارائه دهنده جهانی از راه حل های مدیریت سرمایه انسانی (HCM)، با همکاری شرکت Moody’s Analytics Inc. تولید شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی