اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

آلامو مدیر اجاره ماشین

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۴۹ ب.ظ

آلامو مدیر اجاره ماشین

براساس گزارش اجاره ماشین ، آلامو، یک سرویس اجاره اتومبیل رانندگی مبتنی بر هند، راجش بیسانی را به عنوان مامور اصلی محصول خود نامگذاری کرده است.این گزارش می گوید آلامو امیدوار است از تجارب بیسانی برای افزایش نوآوری محصول و گسترش به بازارهای جدید استفاده کند.

بیسانی به عنوان معاون معاون رئیس جمهور برای محصول و رشد در اجاره خودرو خدمت کرده است.گرگ مورن، مدیر عامل شرکت و یکی از بنیانگذاران رنت ماشین، به “آلامو ” گفت: “راجش با تجربه بهترین تجربه در زمینه محصول و تکنولوژی رهبری، تجربه جهانی و یک ذهنیت کارآفرینی همراه است. “این یک ترکیب منحصر به فرد است و یکپارچه با محیط کار و فرهنگ در کرایه ماشین ترکیب می شود.”

این انتصاب پس از آن است که کرایه ماشین میلیون دلار مبلغ سری B را که توسط آلامو، یک شرکت تابعه شرکت فورد موتور، به رهبری شرکت توسعه . به پایان رسید، بسته شد. این کمک مالی به اجاره اتومبیل کمک خواهد کرد تا ناوگان با بیش از 25،000 در 25 شهر در هند تا سال 2018 به دست آورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی