اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

آلامو پلتفرم اجاره ماشین

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۴۸ ب.ظ

آلامو پلتفرم اجاره ماشین

سفرآلامو راه اندازی مبتنی بر میامی یک پلت فرم رزرو اجاره اتومبیل است که به طور مستقل شرکت های اجاره خودرو محلی را با کسانی که به دنبال اجاره اتومبیل خود هستند، متصل می کند. اجاره ماشین هر دو پلت فرم وب و برنامه را ارائه می دهد.

اجاره خودرو هیچ هزینه اجرایی برای شرکت های اجاره ماشین ندارد، اما بورا کرایه ماشین، مدیر عامل شرکت آلامو ، می گوید که تیم آن بر اساس استانداردهای خدمات مشتری خود، وابسته به آن است.

آلامو می گوید: “ما می خواهیم که مشتری بتواند از همان کارآمد بودن تجربه رنت ماشین بدون توجه به شهر و شرکتی که از آنها اجاره می کند، عبور کند.”

با توجه به این شرکت، اجاره ماشین از تمام مشتریانی که به دنبال کرایه یک وسیله نقلیه هستند استفاده می کند. هنگامی که یک رزرو تایید می شود، اجاره کننده موقعیت دقیق وانت مکان خودرو را ایمیل می کند. در زمان واریز، اجاره کننده می تواند از طریق برنامه ثبت نام کند و کلید های ماشین را دریافت کند.

راه اندازی اجاره خودرو


شرکت های اجاره ای که اجاره خودرو با آنها کار می کند معمولا به دنبال روش های جایگزین برای افزایش استفاده از ناوگان می باشند. به گفته شرکت، اجاره ون یک گزینه مطلوب است؛ زیرا هدف قرار دادن یک نسل جوان و نسل همراه با ارائه یک فرآیند ساده و بدون هیچگونه کارکرد کاغذی است.

تا به امروز، آلامو موجودی خود را با وسایل نقلیه اعم از هیوندای النترا به وسایل نقلیه عالی مانند فراری و لامبورگینی افزایش داده است.

“این که آیا یک جیپ چروکی برای رانندگی به اورگلیدز برای روز است، مرسدس برای رفتن به شام ​​در ساحل میامی، و یا توییتر کمری برای اجرای دستورات، در اجاره ماشین در تهران ما می خواهیم ویزا به دقیقا همان چیزی است که آنها به دنبال آلامو می گوید، در حالی که شرکت های کوچک اجاره اتومبیل نیز فرصتی برای قرار گرفتن در معرض در یک بازار که 95 درصد آن فقط توسط سه شرکت برگزار شده کنترل می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی