اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

اجاره ماشین های خارجی و ایرانی

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۳۷ ب.ظ

اجاره ماشین های خارجی و ایرانی

اجاره ماشین در تهران

آلامو ، ارائه دهنده وسایل نقلیه الکتریکی مشترک برای راننده های تقاضای مانند اجاره خودرو در تهران ، با دو مکان جدید در سان فرانسیسکو و اوکلند به منطقه خلیج گسترش یافته است.
مایکل بریلوفسکی، مدیر اجرایی اورکار، گفت: “منطقه خلیج اختلاف جالبی را ارائه می دهد که اکرار به طور منحصر به فرد برای حل این مسئله آماده است.” “گسترش شرکت های تحت تقاضا به معنی فرصت های شغلی انعطاف پذیر است؛

با این حال، بسیاری از کسانی که بیشتر از این مشاغل سود می برند قادر به بهره گیری از آنها نیست، زیرا آنها از داشتن وسایل نقلیه برای داشتن یک وسیله نقلیه و پرداخت هزینه های غیرقابل پرداخت پولی نمی خواهند بدون هیچ زحمتی و هزینه پارکینگ شهر،اجاره خودرو 206 یا به سادگی ترجیح می دهد که مایل را در وسایل شخصی خود قرار ندهید. ما در حال تغییر پارادایم به وسیله ترکیب اتومبیل ها با وسایل نقلیه الکتریکی و داده ها به خوبی نگهداری می کنیم. … ”

در منطقه خلیج، آلامو دسترسی به توزیع 2016 تویوتا آلامو وسایل نقلیه، واقع در محله آلامو سان فرانسیسکو و مرکز شهر اوکلند را فراهم می کند. به گفته این شرکت، آلامو قصد دارد وسایل نقلیه الکتریکی خود را به ناوگان خود اضافه کند و همچنین تعدادی از مکان های موجود در منطقه خلیج را در سال جاری گسترش دهد.

اجاره خودرو در تهران

وسایل نقلیه مشترک کرایه ماشین قبلا برای سیستم های تحویل به موقع و تقاضای تحویل، از جمله اجاره ماشین در تهران قبول شده اند. با توجه به آلامو، نرخ 8 ساعته آن شامل هزینه های سوخت، تعمیر و نگهداری و هزینه های بیمه برای مایل های نامحدود است. همچنین شامل آموزش راننده، پشتیبانی 24/7 تلفن و یک برنامه آلامو می باشد.“ما اولین مکان های اجاره خودروهای خارجی سان فرانسیسکو و اوکلند را انتخاب کردیم زیرا تقاضای تحویل و تحویل در این مناطق بسیار قوی است و به همین دلیل آنها دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی را فراهم می کنند.” “ما امیدواریم که این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که هر کسی بدون در نظر گرفتن اینکه آیا یک وسیله نقلیه دارد یا نه، این فرصت را دارد تا در اقتصاد تقاضا شده شرکت کند و رشد کند”.

به گفته شرکت، آلامو در سال 2015 در لس آنجلس راه اندازی می شود و دسترسی به بیش از 100 وسیله نقلیه مشترک را در 13 وسیله نقلیه در اطراف لوس آنجلس فراهم می کند.

کرایه ماشین در تهران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی