اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

کرایه ماشین چگونه خواهد بود

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۱۵ ب.ظ

کرایه ماشین چگونه خواهد بود

در ماه اوت، مردم از سراسر جهان به برزیل سفر کردند تا به ورزشکاران المپیک کشورشان شادباشند.

بر اساس گزارش آلامو، مدیر تجاری ایسرا، شرکت آلامو ، نمایندگی اجاره ماشین عروس ، انتظار می رود در صورت افزایش 15 درصدی اجاره ماشین های روزانه برای ریودوژانیرو، شهر میزبان بازی های المپیک تابستانی، جورج پونتتو، مدیر تجاری شرکت آلامو انتظار داشته باشد.

کشورهای همسایه ریو – مانند سائو پائولو، میناس گرایاس و اسپیریتو سانتو – نیز به احتمال زیاد تقاضای بیشتری برای کسانی که به سمت بازی های المپیک ریاطبت می کنند، بیشتر است. هربرت ویاانا، مدیر بازاریابی اجاره ماشین ، گفت که شهرهای دیگر ممکن است افزایش اجاره ها را تجربه کنند، اگر گردشگران تصمیم به سفر در برزیل پس از پایان المپیک داشته باشند.

از زمان برگزاری بازی های فوتبال از شهرهای بلو هوریزونته، سالوادور، برازیلیا، سائوپائولو و مانائوس، از زمان برگزاری بازی های فوتبال، افزایش کوچکی از اجاره به دست آمد – همه رویدادهای ورزشی المپیک دیگر در ریو برگزار شد.

اجاره ماشین

آلامو گفت: “برای بازی های المپیک ما با انتظارات محافظه کارانه تر برای اجاره اتومبیل با توجه به ناامیدی هایی که این بخش نسبت به انتظارات جام جهانی داشتیم، کار کردیم.” “نمونه جام جهانی برای صنعت اجاره اتومبیل به طور کلی ناامید شده بود چرا که تنها شهرهای میزبان تقاضا را افزایش دادند.”

با توجه به دلایل امنیتی و کمک به ترافیک و تدارکات، به گفته اجاره اتومبیل، مدیر اجرایی اجاره ماشین ، مدل های مورد علاقه ترین خودروی مینی ون و مینی بوس 12 مسافر بود.

گابا گفت: “برخی از شرکتهای اجاره خودرویی در مورد این مسئله ناامید شده بودند زیرا بسیاری از این مینیبوس ها نیاز به مجوز خاصی دارند و در دسترس بودن آنها محدود است.”

شهرهای دیگر برزیل – خارج از ریاست جمهوری – احتمال کاهش تقاضا را به دلیل کاهش در رویدادهای شرکت تجربه کرد. به گفته آلامو ، در ماه اوت، معمولا برای خودروهای اجاره ای برای نمایشگاه های تجاری، رویدادها، کنوانسیون ها و جلسات بزرگ شرکت های بزرگ در چند شهر برزیلی تقاضا وجود دارد. به دلیل المپیک، این رویدادهای کاری رخ نداده یا به تعویق افتاد.

برای Pontual، او متوجه شده است که رویدادهای عمده تمایل به افزایش بخش ماشین اجاره قبل از عملکرد خود را در مقایسه با دوره رقابت.

اجاره خودرو

آلامو گفت: “شرکت های ملی و چند ملیتی که در پروژه های زیربنایی برای بازی های المپیک کار می کنند، در حال حاضر خواستار خدمات در صنعت ما شده اند.” “به جای خریدن ناوگان خود، بسیاری از این شرکت ها وسایل نقلیه لازم را اجاره کرده و در نتیجه از هزینه های صدور مجوز، ثبت نام و مالیات بر وسایل نقلیه و همچنین هزینه های مربوط به بیمه و تعمیر و نگهداری اجتناب می کنند.”

رنت ماشین انتظار داشت که اجاره برای مسافران به طور متوسط ​​10٪ از کل وسایل نقلیه اجاره شده در طول بازی های المپیک برسد. بیشترین تقاضا احتمالا برزیلی بود که در خارج از کشور دیدار می کرد. طبق گفته آلامو ، به جای اینکه در پایان سال از آنها بازدید کنند، ممکن است در ماه اوت سفر کنند تا بتوانند از بازی های المپیک استفاده کنند.

آلامو متوجه افزایش رزرو در اجاره خودرو نیست. اما این شرکت ناوگان خود را تهیه کرد و موجودی خود را حدود 25 درصد افزایش داد تا بتواند برای هر گونه تقاضای اضافی آماده شود.

ویانا گفت: “من هیچ چیزی در مورد اجاره بیش از حد بویژه شنیده ام.” “من فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد، زیرا برزیل هنوز در بحران است و تقاضای داخلی از آسمان پرت نمی شود.”

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی