اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

محافظت از تهدیدات امنیتی اجاره ماشین

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۳ ب.ظ

محافظت از تهدیدات امنیتی اجاره ماشین

هر اپراتور اجاره ماشین کوچک و متوسط می گوید این امر برای حفاظت از اجاره ماشین در گیلان اطلاعات مشتری اجاره ای، مخصوصا با تمام هک کردن اطلاعات شخصی که به نظر می رسد سرفیس روزانه را ایجاد می کند، بسیار مهم است.
جیسون هارکر، سرپرست فناوری اطلاعات در Dollar محافظت از تهدیدات امنیتی اجاره ماشین ‘s U.K.، می گوید: “علاوه بر محافظت از اطلاعات مشتریان، امنیت سایبری نیز برای حفاظت از شهرت شرکت مهم است.” “همچنین تهدید قانونی وجود دارد. از سال آینده در اروپا، شرکت ها می توانند به موجب قوانین حفاظت کلی داده ها، به مبلغ 20 میلیون یورو جریمه شوند. “

با این حال، بسیاری از افراد در مورد انواع تهدیدها و نحوه محافظترمحافظت از تهدیدات امنیتی اجاره ماشین در برابر آنها بدرفتار هستند.
با توجه به کمیته کوچک کسب و کار، اکثر حملات سایبری  محافظت از تهدیدات امنیتی اجاره ماشین در کسب و کارهای کوچک اتفاق می افتد.

استیو چابوت (ری-اوهایو)، رئیس کمیته کوچک کسب و کار خانه، در طی یک دادسرای سال 2015 با عنوان “کسب و کار کوچک، تهدید بزرگ: حفاظت از شرکت های کوچک،” در واقع، 71 درصد از حملات سایبری در کسب و کارهایی که کمتر از 100 کارمند دارند رخ می دهد. از حملات Cyber. ”
گفت: “این حملات از سندیکاهای جنایتکار،” محافظت از تهدیدات امنیتی اجاره ماشین ها “، و کشورهای خارجی صادر می شود. “آنها بعد از مالکیت معنوی، حساب های بانکی، شماره های سوسیال سکیوریتی و هر چیز دیگری هستند که می توانند برای سود مالی یا مزیت رقابتی استفاده شوند.”
یک شرکت می تواند با انواع تهدیدهای سایبری، از جمله فیشینگ، فیشینگ صلیب، نیروی بی رحم و ویروس ها (بدافزار و خرابکاری) مواجه شود.

اجاره ماشین


رابین تاتام، مدیر فناوری های امنیتی در محافظت از تهدیدات امنیتی اجاره ماشین ، ارائه دهنده راه حل های نرم افزاری برای مدیریت فناوری، گفت: “صرف نظر از روش استفاده شده، بیشتر حملات سایبری هدف مشابهی برای نفوذ و بهره برداری است.”

“اطلاعات شرکت ارزش شخصی خود را برای کسی در جایی دارد. اطلاعات  اجاره ماشین در مشهد حساس مانند اطلاعات کارمند می تواند برای سرقت هویت استفاده شود. داده های کارت اعتباری می تواند در وب سایت تاریک فروخته شود. ”
طبق گفته موسسه ملی امنیت سایبری، اولویت باید برای شرکت های مختلف باشد. این موسسه بر اهمیت توسعه یک برنامه رسمی برای امنیت سایبری تاکید می کند. این طرح شامل اقداماتی است که شرکت برای رفع تهدیدات اینترنتی و همچنین برنامه ای برای پاسخگویی در صورت شکست امنیتی انجام خواهد داد.
اطلاعات حساس
شرکت های اجاره تعدادی از اطلاعات شخصی را از مشتریان خود جمع آوری می کنند.
اطلاعات شناسایی شخصی (PII) شامل اطلاعات تماس مشتری، اطلاعات مجوز راننده، اطلاعات امنیت اجتماعی، اطلاعات گذرنامه، اطلاعات بیمه و اطلاعات کارت اعتباری است.
اطلاعات شخصی مشتری را می توان در سرورهای شرکت اجاره، دسکتاپ، ابر، دستگاه های تلفن همراه و ایمیل یافت. علاوه بر این، اطلاعات را می توان در فرم  اجاره ماشین در انزلیفیزیکی پیدا کرد، در صورتی که شرکت هنوز کپی برداری و چاپ قراردادهای اجاره ای انجام دهد.

محافظت از تهدیدات امنیتی اجاره ماشین


“شان کانکنون، معاون اجرایی TSD، ارائه دهنده نرم افزار مدیریت ناوگان می گ اجاره ماشین در شیرازوید:” اگر شما یک قرارداد اجاره را کپی کنید، خطر این مشتری را ترک قرارداد خود را در ماشین اجاره و مشتری بعدی دسترسی به این اطلاعات است. ” “هنگامی که این معاملات کامل می شوند، کپی های فیزیکی را در کشوی فایل قفل شده قرار داده یا آنها را خراب می کنند.”

فیل جونز، معاون ریاست سیستم های خودکار اجاره Bluebird، شرکت ها را توصیه می کند که هیچ فتوکپی اطلاعات شخصی مشتری را تهیه نکنند. این در برابر استاندارد امنیت اطلاعات صنعت کارت پرداخت است.
او می گوید: “اگر نقص وجود داشته باشد و داده های کارت اعتباری مردم به سرقت رفته، شما می توانید جریمه بگیرید و / یا حق خود را برای پردازش کارت های اعتباری از دست بدهید.”

شرکت های نرم افزاری اجاره ای مانند TSD و Bluebird می توانند اطلاعات مشتری شرکت های اجاره را در اختیار داشته باشند. به گفته جونز، پایگاه های داده مشتری Bluebird دارای لایه های امنیتی برای جلوگیری از ورود هکرها به سیستم است. روش های امنیتی شامل نرم افزار پیشگیری از نفوذ و رمزگذاری اطلاعات حساس در حالت استراحت، مانند اطلاعات کارت اعتباری است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی