اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

اجاره ماشین و دریافت جایزه گردشگری پایدار

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۲۷ ب.ظ

اجاره ماشین و دریافت جایزه گردشگری پایدار

GO Rentals، یک شرکت اجاره اتومبیل بر پایه نیوزیلند،اجاره ماشین در انزلی  اجاره ماشین و دریافت جایزه گردشگری پایدار جایزه گردشگری پایدار گردشگری Qualmark را دریافت کرده است.

GO Rentals اولین کسب و کار در صنعت اجاره اتومبیل نیوزیلند برای دریافت این جایزه برای برتری در شیوه های کسب و کار پایدار است.

Qualmark یک راهنمای قابل اطمینان برای اقامت، حمل و نقل و جاذبه برای  اجاره ماشین و دریافت جایزه گردشگری پایدارمسافران است. شرکت هایی که نماد اجاره ماشین در مشهدرا نشان می دهند، به طور مستقل تایید شده اند و استانداردهای کیفیت و معیارهای زیست محیطی را برآورده کرده اند.جیمز دالگلیگز، مدیر کل اجرایی GO، گفت: “ما هیجان زده هستیم اجاره ماشین و دریافت جایزه گردشگری پایدار تا صنعت را به سطح Gold Qualmark تایید کنیم. “به عنوان یک کسب و کار، ما بر کیفیت، ایمنی، توجه به محیط زیست و ارزش تمرکز می کنیم، از این رو شناسایی اجاره ماشین در گیلانبرای تیم ما بسیار ارزشمند است و همچنین به ما به نمایندگی از مسافران بسیار عالی است.”کامرون لارنس، مدیر

اجاره ماشین

کل Qualmark نیوزیلند، گفت که کسب اجاره ماشین و دریافت جایزه گردشگری پایدار و کارهایی که جایزه گردشگری پایدار طلایی Qualmark را دریافت می کنند، به عنوان راه مناسبی برای تبدیل صنعت گردشگری نیوزیلندی به مقصد پایدار شناخته شده اند.لارنس گفت: “Qualmark هر کسب و کار را ارزیابی می کند تا اطمینان حاصل شود که یک تجربه پایدار با کیفیت با عناصری از سلامت و ایمنی، محیط زیست و عملکرد اجتماعی که همه تحت معیار کسب و کار تجدید پذیر پایدار ما ارزیابی می شود.” “GO اجاره به طور مداوم عملکرد بالا در معیار اجاره ماشین در شیرازنشان داده است، و آن را باید برای رهبری و تعهد خود را به ارائه تجربه گردشگری پایدار تبریک می گویم.” در سال 1999 راه اندازی شد و تنها با تعداد انگشت شماری از وسایل نقلیه و یک محل شروع شد. هجده سال بعد، GO Rentals اکنون دارای ناوگان تقریبا 3000 خودرو و شش مکان در سراسر نیوزیلند است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی