اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

پارسی رنت می گوید که ارزش های مورد استفاده در خودرو بالا می رود

شاخص دوم خودروی منهیم در ماه دوم ماه متوالی با رکورد بالا رو به رو شد، زیرا قیمت عمده فروشی مورد استفاده در خودرو (در محدوده مخلوط، مسافت پیموده شده و فصلی) پارسی رنت می گوید که ارزش های مورد استفاده در خودرو بالا می رود در ماه ژوئن در ماه مه 1.1٪ افزایش یافت. افزایش این شاخص را به 129.3 رسانده بود که 2.5٪ افزایش نسبت به سال پیش بود.


جاناتان اسمو، اقتصاددان اصلی اجاره ماشین در انزلیارسی رنت می گوید که ارزش های مورد استفاده در خودرو بالا می رود، گفت: “حجم معاملات به طور چشمگیری از عرضه به دلیل تقاضای واقعی از نمایندگی مجاز و به نوبه خود مصرف کنندگان است.” به طور کلی، سه ماهه دوم با ادامه بیکاری پایین و اعتماد مصرف کننده های محرمانه در نزدیکی نرخ 16 ساله، حمایت شد. “

شاخص رشد اقتصادی ایالات متحده، رشد  پارسی رنت می گوید که ارزش های مورد استفاده در خودرو بالا می رودتولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول سال گذشته از پیش بینی قبلی 1.2٪ به 1.4٪ تجدید شد. کارشناسان پیش بینی می کنند سهماهه دوم احتمالا در سطح رشدی قوی تر خواهد بود که سازگار با آنچه اقتصاد در طول این گسترش فعلی تجربه کرده است.


با وجود قدرت در قیمت عمده فروشی اجاره ماشین در مشهد مورد پارسی رنت می گوید که ارزش های مورد استفاده در خودرو بالا می رود استفاده در خودرو، سالانه فروش خودرو جدید به 2٪ نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. فروشندگان فرانشیز در پنج ماهه گذشته بیش از چهار میلیون واحد جدید در انبار داشتند و فروش خودروهای جدید در ماه ژوئن از سال گذشته 3 درصد کاهش یافته است. به جز فروش کامیون های سبک که 4٪ سال در طول سال داشته اند، بیشتر کاهش را می توان به کاهش رکود در فروش خودرو، که 13٪ سال در سال کاهش یافته است.

برای روندهای قیمت گذاری خودروهای پارسی  اجاره ماشین در گیلانرنت می گوید که ارزش های مورد استفاده در خودرو بالا می رود مورد استفاده، تمام بخش های اصلی خودرو – به استثنای کلاس های کلاس خودرو و کامیون های سبک و متوسط – از یک سال پیش افزایش یافته بود، با افزایش شدید در وانت و وانت. دومین قیمت گذاری عمده فروشی برای تمام بخش های خودرو شامل:

خودروهای کم حجم، به طور معمول یکی از ضعیف ترین بخش ها، در مقایسات با کلاس ماشین متوسط با قیمت پایین نسبتا 0.4٪، توانایی نسبتا نسبی داشتند.
متوسط اتومبیل در مقایسه با سال گذشته ضعیف ترین بخش با 2پارسی رنت می گوید که ارزش های مورد استفاده در خودرو بالا می رود.1٪ کاهش بود.
وانتها و وانتها بیشترین افزایش از کلاسهای ماشین را تجربه کردند و با افزایش 7.5 درصدی در سال گذشته و وانت در 7.4 درصد افزایش یافت.
SUVs و CUVs از ماه ژوئن گذشته به میزان 2 درصد افزایش یافته است پارسی رنت می گوید که ارزش های مورد استفاده در خودرو بالا می رودکه کمی کمتر از بازار کلی است.
ارزش خودروهای لوکس نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1.4٪ افزایش یافته و نسبت به بازار کلی نسبتا ضعیف است. سود کوچک می تواند تا حدودی به تلاش های مداوم برای بازاریابی بهتر خودروها در این کلاس نسبت داده شود.

برای قیمت گذاری ریسک اجاره، قیمت میانگین این واحدهای فروخته شده در حراج در ماه ژوئن 4٪ از سال گذشته کاهش یافته اما در مقایسه با ماه مه 0.2٪ افزایش یافته است. SUV ها و CUV ها 32 درصد از فروش ریسک فروش اجاره در ماه ژوئن را در مقایسه با 30 درصد در ماه ژوئن گذشته و سهم ماشین های جمع و جور از 25 درصد به 23 درصد کاهش یافته است.اجاره ماشین در شیراز متوسط مایل برای واحدهای ریسک اجاره 2٪ کمتر از ژوئن 2016 بود که در ماه گذشته به 40،600 مایل رسیده است – که به طور قابل توجهی کمتر از رکورد 50،000 مایل در ماه جولای ثبت شده در ژوئن 2015 است.

“شاخص های ماه مه و ژوئن منجر به نگرانی های پارسی رنت می گوید که ارزش های مورد استفاده در خودرو بالا می رود احتمالی در مورد افزایش تأمین منابع عمده فروشی از حجم اجاره در نزدیکی اوج و افزایش حجم اجاره می شود که به سرعت در حال کاهش ارزش های ماشین استفاده می شود.” برعکس، تقاضای تقاضای خرده فروشی برای مدل های سال های اخیر خودروهای مورد استفاده را تشویق می کند، فروشندگان را تشویق می کند تا وسایل نقلیه بیشتری را در حراج خریداری کنند و تقاضای افزایش یافته بیشتر از جبران بیشتر عرضه است. “

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی