اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

دریافت موافقت نهایی از رگولاتورها برای اجاره ماشین

رگولاتورهای فدرال و کالیفرنیا تصویب نهایی را برای دریافت اجاره ماشین در گیلانموافقت نهایی از رگولاتورها برای اجاره ماشین برنامه Volkswagen برای تعمیر یا خرید بخشی از نیمی از اتومبیل های دیزلی که در رسوایی انتشار آن دخیل هستند و شامل پرداخت 153 میلیون دلاری اضافی برای این کشور است.

به گزارش یک گزارش آسوشیتد پرس، فولکس واگن تصویب را اعلام کرد واجاره ماشین در شیرازاعلام کرد که قصد دارد منافع خود را از بین ببرد.مبلغ اضافی با 533 میلیون دلار در حال حاضر به دریافت موافقت نهایی از رگولاتورها برای اجاره ماشین کالیفرنیا پرداخت می شود. از مجموع 422 میلیون دلار به یک اعتماد درمورد کاهش تلفات وارد خواهد شد که برای افزایش وسایل نقلیه صفر در کالیفرنیا استفاده می شود.

طبق اعلامیه 27 ژوئیه هیئت مدیره منابع هواییاجاره ماشین در مشهددریافت موافقت نهایی از رگولاتورها برای اجاره ماشین کالیفرنیا، فولکس واگن بیش از 10 سال دیگر بیش از 800 میلیون دلار برای زیرساخت های ZEV، دسترسی عمومی و دسترسی به این وسایل برای جوامع محروم، سرمایه گذاری خواهد کرد.

دریافت موافقت نهایی از رگولاتورها برای اجاره ماشین

اولین 200 میلیون دلار از برنامه ریزی چهار مرحلهای را که برای ساختن یک شبکه شارژ مجانی در سراسر کشور استفاده می شود، گسترش فعالیت های عمومی در چندین زبان را تأیید کرده و پروژه های دسترسی به ZEV مانند اولین پروژه سبز شهر را آغاز می کند. چهار برنامه دریافت موافقت نهایی از رگولاتورها برای اجاره ماشین سرمایه گذاری 30 ماهه توسط CARB از طریق فرآیند عمومی تصویب خواهد شد.

Electrify America ساکرامنتو را به عنوان اولین از دو پروژه که در آن ابتکارات ZEV را برای ساکنان ارائه می دهد انتخاب کرده است. این شامل ایستگاه های شارژ و دسترسی به ZEVs برای به اشتراک گذاری خودرو و سایر امکانات سواری و رانندگی است. دومین شهر در مرحله بعد انتخاب خواهد شد.

به عنوان دریافت موافقت نهایی از رگولاتورها برای اجاره ماشین بخشی از مرحله اول، CARB شبکه های شارژ و شارژ شبکه های شارژ در سطح شارژ در شش مناطق کلان را تامین می کند، از جمله Fresno، لس آنجلس، سان فرانسیسکو، سان خوزه، سان دیگو و ساکرامنتو.

ایستگاه های شارژ خودرو در مکان های اجتماعیاجاره ماشین در انزلی، خانه های چند خانواده، مکان های تجاری و خرده فروشی، محل کار و پارکینگ های شهری و گاراژ ساخته خواهد شد.
رگولاتورها طرح دریافت موافقت نهایی از رگولاتورها برای اجاره ماشین را برای موتورهای دیزلی تمیز با موتورهای 2.0 لیتری TDI، از جمله Passat، Jetta، Golf، Beetle و Audi A3 تأیید کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی