اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

فایل های اجاره ای پارسی رنت  هزینه های دادرسی را ذکر می کند

بر اساس گزارشی از فایل اجاره ماشین در شیرازهای اجاره ای پارسی رنت  هزینه های دادرسی را ذکر می کند، شرکت Rent-A-Wreck از آمریکا برای ورشکستگی فصل 11 در دلاور ادعا کرد که داد و ستد طولانی و گرانقیمتی با بنیانگذار این شرکت نقدینگی خود را تضعیف کرده و مجبور به بازسازی به دلیل تلفات عملیاتی شده است.


گرگ فایل های اجاره ای پارسی رنت
اجاره ماشین در گیلان  هزینه های دادرسی را ذکر می کند، مدیر و مشاور اجرایی Rent-A-Wreck، گفت که این شرکت پس از به دست آوردن 2006 خود توسط JJF Management Services Inc. شروع به تجربه جدی کرد، که شامل پرونده هایی است که توسط دیوید شوارتز، بنیانگذار این شرکت، صورت گرفته است.

اشتاینبرت در مورد پرونده های قضایی گفت: “هزینه های دفاع از شواهد شوارتز که تقریبا یک دهه طول کشید، بودجه هایی را که می توانست در کسب و کار دوباره سرمایه گذاری فایل های اجاره ای پارسی رنت  هزینه های دادرسی را ذکر می کند شود، مصرف کرده است.”

دادگاه تجدیدنظر و داد و ستد نیز به درستی قبل اجاره ماشین در مشهداز رکود سال فایل های اجاره ای پارسی رنت  هزینه های دادرسی را ذکر می کنداتفاق افتاد که مانع از گسترش شبکه حقوقی Rent-A-Wreck شد، چرا که گزینه های تامین مالی برای خریداری ناوگان اجاره ای برای حق رای دادن بالقوه محدود شده است.

پرونده قضایی که پس از دو محاکمه در دادگاه فدرال مریلند و دو مورد درخواست دادگاه چهارم به اتمام رسید، نتیجه دادگاه را محکوم کرد که شوارتز حق دارد که برای بقیه عمر خود حق مالکیت انحصاری A-فایل های اجاره ای پارسی رنت  هزینه های دادرسی را ذکر می کندبر اساس در نزدیکی فرودگاه بین المللی لس آنجلس بدون پرداخت هیچ حق امتیاز و یا هزینه به بدهکار. استین بارت می گوید حق رای دادن شوارتز برای کار در این سرزمین بسیار کوچک است و از خدمات بدهکار استفاده می کند بدون اینکه برای آنها هزینه شود.

شوارتز همچنین در ماه گذشته در برابر اجاره ماشین در انزلیمبارزه با بدهکار موفق شد که طبق این گزارش، Rent-A-Wreck مجبور به پرداخت بیش از 80،000 دلار برای عدم ثبت نام حق رای شوارتز در وب سایت خود و یا از طریق مرکز تماس تلفنی خود باشد.

این دادرسی پس از به دست آوردن این شرکت در سال فایل های اجاره ای پارسی رنت  هزینه های دادرسی را ذکر می کندمنجر شد و شوارتز ادعا کرد که بدهکارها حق استفاده از نام و علائم تجاری Rent-A-Wreck ندارند و از حق رای دادن لس آنجلس خود منصرف شده است.

بر اساس گزارش، فایل های اجاره ای پارسی رنت  هزینه های دادرسی را ذکر می کند-A-Wreck در هزینه های حقوقی و هزینه های حقوقی که طی 10 سال گذشته در دادگستری شوارتز مورد استفاده قرار گرفته 2.7 ملیون دلار صرف کرده است.

این اعلامیه می گوید: “تاریخچه طولانی و دشوار احزاب و این واقعیت که حق رای دادن Schwartz از یک توافق ناقض نویسی منجر می شود، بدهکارها معتقدند که احتمال ادامه یافتن دادرسی با هزینه شان با شوارتز همچنان ادامه دارد.”

این شرکت به دادگاه با حدود 3 میلیون دلار در بدهی های تحت حمایت توسط سهامدار تنها خود، JJF مدیریت خدمات، و برنامه ای برای حق رای دادن به شبکه حق رای خود را با از بین بردن مکان های نامطلوب داد.

ستین بارت گفت: دارایی های ارزشمند که توسط بدهکار نگهداری می شوند، علامت های تجاری Rent-A-Wreck هستند که تنها با ارزش هستند تا کسب و کارهایی که از آنها استفاده می کنند، پایدار و موفق باشند. این شرکت با استفاده از حق رای دادن با ناوگان هایی که بیش از حد کوچک هستند، برای ارائه هر گونه سود مالی به بدهکار، اغلب هزینه بیشتر برای کار از آنها به دست آورده، با توجه به اعلامیه.

بنابراین، بدهکارها این فصل 11 مورد را برای تضعیف جریان نقدینگی خود … در حالی که آنها بازاریابی و اندازه حق رای دادن اجاره A-Wreck شبکه حقوقی و عملیات داخلی کسب و کار، از بین بردن عملکرد نامناسب و غیر فعال Rent-A-Wreck فرانچایز، “Steinbarth نوشت.

او گفت که بازسازی اجازه خواهد داد که بدهکار تمرکز بیشتری بر مزایای سالم خود داشته باشد و ارزش ذاتی آن را در نام «اجاره عقب» تقویت کند و موقعیت های باقیمانده را برای موفقیت پس از ظهور دولت به وجود آورد.

طبق اسناد دادگاه، بدهکار به دنبال 750،000 دلار در تامین مالی بدهکار از JJF برای تأمین مالی عملیات خود در طول ورشکستگی، با 100،000 دلار به صورت موقت درخواست می شود.

جلسه روز یک شنبه در مورد حرکت DIP و درخواست های دیگر برای امدادرسانی در روز جمعه 28 ژوئیه در ویلمینگتون پیش از قاضی ورشکستگی ایالات متحده آمریکا Laurie Selber Silverstein، ساعت 11 صبح، برنامه ریزی شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی