اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

مالتی مدیترانه خدمات مشتری را بهبود می بخشد

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۰۵ ب.ظ

مالتی مدیترانه مالت خدمات مشتری را بهبود می بخشد اعلام کرده است که Carrifuring اجاره ماشین در شیراز ارائه دهنده مشتری خود را در مالتا تحت رهبری جدید افزایش داده است.

در حال حاضر توسط شرکای معتبر حقوقی هرتز، United Garage Ltd اداره می شود، Thrifty اجاره ماشین در مشهد مشتریان بیشتری را برای مکان های اجاره ای، ناوگان متنوع و تازه و همچنین یک وب سایت جدید و کاربر پسند ارائه می دهد.

مالتی مدیترانه با مکان هایی در فرودگاه بین المللی مالت، مرکز شهر اسلما و گوزو هاربر، مشتریان کرایه اتومبیل را با دسترسی به سواحل کشور و مراکز شهری فراهم می کند. صرفنظر از اینکه مسافرت در اوقات فراغت یا کسب و کار،  اجاره ماشین در گیلان توریستی یک ناوگان وسیعی از وسایل نقلیه جمع و جور، اقتصادی، متوسط و استاندارد ارائه می دهد.

میشل تارید، رئیس گروه Hertz International، گفت: “واقعا هیجان انگیز است که نام تجاری Thrifty را با ارائه خدمات بهبود یافته در مالتا، یک مقصد گردشگری سریع و پرطرفدار ببینیم.” این مزیت دیگری است که ما در حال دستیابی به این جدید هستیم. نقطه عطفی در همکاری با مزایای بلند مدت ما در اروپا، متحده گاراژ آموزشی ویبولیتین، که دارای تخصص و شهرت مستقل محلی برای ارائه خدمات عالی مشتری است. ”

سیمون گات بلداچینو، مدیر عامل هرتز و تورتی مالت، مدیر اجرایی و  اجاره ماشین در انزلیمدیر گروه یونان، گفت: “ما افتخار می کنیم که شرکت هرتز به United Garage Ltd. با نمایندگی Thrifty در مالتا تأیید کرده است و موقعیت ما در بازار محلی را تأیید می کند. از شرکت ها. “انتصاب اجاره اتومبیل ریزه کاری تعهد ما را برای انتخاب وسیع تر و خدمات عالی برای مشتریان ما تقویت می کند.”

رون Scerri، مدیر کل هرتز و Thrifty مالت، گفت: “رون Scerri، مدیر کل هرتز و Thrifty مالت،” رضایت مشتری، پیشنهاد جدیدی را برای خدمات و گزینه های موجود در بازار اجاره اتومبیل کشور ارائه می دهد. “ما منتظر ارائه مشتریان محلی و بین المللی با راحتی و مشتری عالی هستیم. مراقبت وفاداری برای بین المللی شناخته شده است. ”

اجاره اتومبیل با صرفه تر شدن در بازارهای اروپایی با آخرین آپارتمان ها در لهستان، ترکیه و مجارستان گسترش یافته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی