اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

اجاره خودروهای لوکس و مدرن

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۰۲ ب.ظ

اجاره خودروهای لوکس و مدرن اجاره خودرو و کرایه خودرو ارزان در تهران یک همکاری جدید برای اضافه کردن اجاره ماشین به ​​پنج ایستگاه رنت ماشین اعلام کرده اند.

بر طبق گفته اشپکیر، مشارکت به دنبال افزایش تعداد گزینه های تحرک پایدار در سراسر میامی داد است.

ایران خودرو ، از جمله اجاره بنز به نام اجاره لندکروز و تویوتای به نام ، برای رزرو در 5 ایستگاه زیر وجود دارد: ایستگاه ، ایستگاه نارگیل، ایستگاه ، ایستگاه و ایستگاه اجاره ماشین .

اجاره ماشین در تهران

اجاره خودروهای لوکس و مدرن کارلوس اجاره ماشین در تهران شهردار شهرستان میامی داد گفت: “شهرستان میامی داد در حال حاضر خدمات در حال اجرا در سراسر شهرستان در سراسر، و در حال حاضر ما در حال ساخت اتومبیل به اشتراک گذاری بسیار بیشتر در دسترس است.” “این به این معنی است که سواران حمل و نقل ما می توانند اتومبیل های خود را در خانه بگذرانند، سوار سیستم ما شوند، و اگر آنها نیاز به ماشین برای هر چیزی در میان، اجاره خودرو موجود برای رزرو وجود دارد. با اضافه کردن رنت ماشین در تهران به ​​ایستگاه کرایه ماشین ما، این گزینه به نزدیک شدن فاصله شکاف اول و آخر کمک خواهد کرد. ”

اجاره خودرو در ایران

مکان های رنت ماشین جدید ejare khodro بر روی حضور شرکت در سراسر فلوریدا جنوبی که از ماه نوامبر سال 2012 فعال بوده است، برپا شده است.

اجاره خودروهای لوکس و مدرن ویلیر لازارد، مدیر کل زیپف، گفت: “در اجاره خودرو در ایران ، ما طرفداران بزرگ حمل و نقل عمومی هستیم.” “ما می دانیم که این بخش مهمی از پروژۀ حمل و نقل اعضاء ما است و با هم، این دو سرویس مکمل یکدیگر هستند، به کاربران امکان اتصال بیشتر و توانایی زندگی بدون ماشین و یا ماشین را می دهد. ما هیجان زده هستیم تا با میامی-دااد، با ارائه یک راه آسان برای اعضای اجاره ماشین برای کشف محله ها و جوامع که خارج از دسترس صنعت خودرو سازی از ساحل جنوبی به ایران خودرو است، هیجان زده است. “

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی