اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

اجاره ماشین های ارزان در تهران بدون راننده

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۱۴ ب.ظ

تشریفات خودرو پارسی مفتخر است که با 20 سال سابقه  با بهترین قیمت و کیفیت ماشین های لوکس برای مشتریان گرامی خود ارائه میدهد.

در محل نشست اجاره اتومبیل (6 تا 6 نوامبر) در مرکز شهر میامی هیلتون، کنفرانس ناوگان حمل و نقل با شب یلدا 7 نوامبر با یک پذیرایی از کوکتل برگزار می شود و روز 8 نوامبر روز برنامه ریزی کامل است.

اجاره ماشین های ارزان در تهران بدون راننده این رویداد طراحی شده است تا ناوگان های خودرو سازی مختلفی از جمله تجاری، شرکت های بزرگ، اجاره، ناوگان دولتی و ناوگان شهری را همراه با تامین کنندگان ناوگان سنتی و ارائه دهندگان فن آوری جدید طراحی کنند.

اجاره خودرو

کریس براون، رئیس صندلی رویداد، به عنوان یک آزمایشگاه ایده برای بحث درباره مفاهیم تحرک جدید و تکامل فرایندهای ناوگان، اجاره خودرو مشارکت می کند و راه حل های کاربر نهایی را با هدف ایجاد ناوگان کارآمد تر به کار خواهد گرفت.

اجاره ماشین های ارزان در تهران بدون راننده براون می گوید: “ناوگان ها نقش حیاتی در این انقلاب حمل و نقل ایفا رنت ماشین می کنند.” “ما در حال راه رفتن به وسایل نقلیه خود هستیم، اما در حال حاضر تغییرات اتفاق می افتد که ناوگان را تحت تاثیر قرار می دهد. ما منتظر تسهیل این بحث ها هستیم. “

ماشین سازی

ثبت نام برای این رویداد در حال حاضر باز است. ثبت نام کنندگان اجاره اجاره اتومبیل می توانند به صورت رایگان در ماشین سازی شرکت کنند.

اجاره ماشین های ارزان در تهران بدون راننده بر طبق گزارش اجاره خودرو ، از شرکت اجاره ماشین متهم شده است که مشتریان خود را بیش از حد 30 میلیون یورو خرج کرده است.

این گزارش می گوید که ایران خودرو پس از آنکه استانداردهای بازرگانی در ماه گذشته به اتهام هزینه های جعلی اقدام به تحقیق کردند، به این موضوع رسیدند.

رنت ماشین

طبق گزارش، شرکت متهم به نقض قانون مصرف کننده اجاره ماشین های ارزان در تهران بدون راننده با افزایش هزینه های تعمیرات تا 300 درصد برای افزایش سود است.

ماشین در بیانیه ای اعلام کرد: “بر اساس بررسی اولیه ما، دیدگاه ما این است که پیامدهای تحقیق در جایی در منطقه حدود 30 میلیون یورو خواهد بود و ما به عنوان موضوعات مورد بحث مناسب خواهد بود.” “ما به طور کامل رنت با مقامات همکاری می کنیم.”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۵
safar alamo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی