اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

شرکت رنت خودرو

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۰۹ ب.ظ


اجاره خودرو مکزیک دریافت جایزه برای شرکت اجاره اتومبیل اجاره مکزیک تهران.

شرکت رنت خودرو مراسم افتتاحیه جایزه جهانی سفر آمریکای لاتین در 9 سپتامبر در هتل هارد راک در اجاره ماشین برگزار شد.

اسکار رودریگز، مدیر کل رنت ماشین مکزیک، گفت: “ما از این جایزه سپاسگذاریم.” “ما افتخار می کنیم که برنده شویم و ما همچنان به ارائه خدمات عالی و ادامه در آینده برنده خواهیم شد.”

کرایه خودرو مکزیک در بیش از خودرو سازی شهر در سراسر مکزیک، از جمله مکزیکو سیتی، کانکون، مونتری، و لوس کابوس فعالیت می کند.

ایران خودرو

شرکت رنت خودرو بیشتر آسیب های طوفان ایرما در جنوب غربی فلوریدا، از جمله کالیفرنیا، فورت مایرز و تامپا رخ داده است. ناوگان تجاری به احتمال زیاد رنج می برند از تاثیر طوفان، به عنوان اپراتورهای اجاره بزرگتر عمدتا وسایل نقلیه خود را به گاراژ پارکینگ برای محافظت از آنها از باد و باران نقل مکان کرد.

لیلا مارتینی، سخنگوی شرکت سازمانی، گفت: “ما توانستیم اکثر واحدهای را برای پوشش و حرکت و یا آسیب نبینیم.” “این برای ما تفاوت زیادی ایجاد کرد.”

کارن دراک، سخنگوی هرتز هولدینگز، گفت هرتز همچنین ناخالصی ناوگان اجاره ای در فلوریدا را به حداقل برساند.

شرکت بزرگ ترین دفاتر فلوریدا را بازسازی کرده است، مگر آنکه در شهر  ناپل و کیوست که ایران خودرو واقع شده است، که در آن سرویس های کرایه ای فرودگاه در فرودگاه بین المللی کی وست و ماراتن فلوریدا اجرا می شود. برنامه ریزی سازمانی برای بازگشایی محل ناپل خود در روز پنج شنبه است.

اجاره خودرو در تهران

شرکت رنت خودرو بر خلاف طوفان هاروی، که موجب سیل شدید شد، طوفان ایرما، وسایل اجاره خودرو در تهران نقلیه با سرعت باد و بارندگی های سنگین را آسیب رساند. جاناتان اسمو، اقتصاددان ارشد کوک خودرو، گفت: حرکت در توفان شمالی در امتداد ساحل خلیج فارس، احتمالا منجر به کمتر شدن تأثیر بر وسایل نقلیه می شود.

دود گفت: “امیدوارم با زمان آماده سازی قابل توجهی، تلفات به پایین ترین حد می رسد.” “مسیر غرب برای جلوگیری از آسیب بیشتر در اورلاندو، که بیش از یک سوم کل ناوگان در فلوریدا است، کمک کرد.”

دود گفت که وسایل نقلیه در گرجستان، آلاباما و کارولینای جنوبی تنها “مقدار کمی از آسیب” را دیدند.

کرایه خودرو

شرکت رنت خودرو در تگزاس، طوفان هاروی احتمالا بین 320،000 تا 580،000 وسیله نقلیه ناوگان بین 12،000 تا 21،500 واحد آسیب دیده است. اجاره خودرو گزارش داد که 3،000 وسیله نقلیه اجاره را از دست داده است، در حالی که هرتز از تلفات 500 واحد در تگزاس گزارش داده است.

اپراتورهای اجاره شروع به حمل هزاران واحدهای به تگزاس پس از طوفان برای پاسخگویی به تقاضا برای وسایل نقلیه جایگزین بیمه. شرکت اعلام کرد که شرکت کرایه خودرو وسیله نقلیه به دولت ارسال کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی