اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

برنامه سالانه اجاره خودرو

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۲۴ ب.ظ

برنامه سالانه اجاره خودرو  اجاره اتومبیل ملی، از طریق برنامه وفاداری اجاره ماشین ، برنامه سالانه اجاره خودرو  را راه اندازی می کند.

بر طبق گفته های ملی، این تبلیغ، اعضای خودروهای مستقل اعضای باشگاه رنت ماشین را یک روز رایگان اجاره برای هر دو اجاره واجد شرایط می دهد. هر روز آزاد تنها میزان پایه (زمان و مسافت پیموده شده) را پوشش می دهد.

ارتقاء “دو نفره” در حال حاضر با یک دوره خودرو  درآمد از طریق فوریه 28، 2018 شروع می شود و یک دوره بازپرداخت از طریق 15 ژوئن 2018.

اجاره خودرو در تهران

برنامه سالانه اجاره خودرو رابر کانورز، معاون ریاست عمومی بازاریابی برند، گفت: “ارتقاء کرایه خودرو ملی، فرصتی است برای اعطای اعضای باشگاه کرایه ماشین و اجاره خودرو در تهران  به وفاداری و پشتیبانی مداوم آنها. “این سال ما دوره درآمد را گسترش دادیم و فرصت های بیشتری برای مسافران مکرر فراهم کردیم تا روزهای آزاد را سریع تر به دست آوریم و در عین حال در صورتی که در جاده ها موفق به کسب راحتی و کارایی برنده جایزه شویم”.

به منظور افزایش بیشتر فرصت های اعضا برای کسب روزهای رایگان، ارتقاء سال جاری، امتیازات ایران خودرو  تبلیغاتی بیشتری را برای اعضا که هر پنج فرصت پاداش را از طریق اجاره خودرو ارزان در تهران  تکمیل می کنند، اعطا می کند و زمانی که آنها سومین اجازۀ واجد شرایط در طول ارتقاء را تکمیل می کنند، .

صنعت خودرو سازی

برنامه سالانه اجاره خودرو اعضای کرایه ماشین در تهران یک روز اجاره رایگان برای هر 600 امتیاز دریافت صنعت خودرو سازی شده از طریق دوره ارتقاء کرایه ماشین پارسی  دریافت می کنند و هر اجاره واجد شرایط به ارزش 300 امتیاز است. امتیاز اضافی پاداش ممکن است از طریق فعالیت های اجاره ای و غیر اجاره ای، از جمله:

– استفاده از برنامه تلفن همراه ملی برای رزرو اجاره در حالی که به دست آوردن امتیاز نامحدود (75 امتیاز در ازای اجاره کامل).

– خرید و اضافه کردن خودرو سازی رادیوی ماهواره ای اجاره اتومبیل به اجاره واجد شرایط (یک بار جایزه از 300 امتیاز).

– اجاره وسیله نقلیه هر وسیله نقلیه در آمریکای لاتین و کارائیب (پاداش یک بار 300 امتیاز با تکمیل اجاره).

– اجاره وسیله نقلیه هر وسیله نقلیه در اروپا (یک بار جایزه 300 امتیاز در هنگام اجاره).

– اشاره به 10 دوست برای پیوستن به رنت خودرو  و ثبت نام برای ارتقاء “یک دو رایگان”.

– مشارکت در سرویس خزانه داری میرالد در مکان های زمرد اجاره خودرو پارسی  (پاداش یک بار پس از اتمام اجاره 25 امتیاز).

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی