اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

اجاره ماشین

اجاره ماشین های لوکس و ایرانی در تهران

www.safaralamo.com

اطلاعات در مورد رنت ماشین

شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸ ب.ظ

اطلاعات در مورد رنت ماشین

دانشگاه میامی پس از نقض قوانین ، دو بازیکن فوتبال اجاره اتومبیل خود را از تیم اخراج کرد. این پرونده شامل یک شرکت اجاره لوکس با نام  است که طبق گزارش میامی هرالد.

اطلاعات در مورد رنت ماشین تحقیقات دانشگاه میامی در مورد این که آیا این بازیکنان فوتبال در مقایسه با برخی از امتیاز های آینده در حرفه های خود، ماشین های لوکس با تخفیف در اختیار دارند، بر این اساس است.

رنت ماشین

اطلاعات در مورد رنت ماشین “دانشگاه میامی اعلام کرد که اجاره ماشین الکودین محمد، سرپرست جوان و ارمنی گریس ارشد، از برنامه ی فوتبال طوفان ها برای نقض قوانین ، به طور دائم اخراج شده اند. دانشگاه، با این حال، کمک مالی خود را از طریق فارغ التحصیلی ادامه خواهد داد. این تصمیم با مشورت با مشاور خارجی و پس از بحث با کارکنان اجرایی رنت ماشین در تهران صورت گرفت. همانطور که هیچ اعضای هیئت مدیره یا سازندگان در نقض این پرونده دخیل نبودند، این برنامه تحت تحریم قرار نخواهد گرفت و در این حال دانشگاه این موضوع را بسته است. “

رنت ماشین بدون راننده

بر اساس گزارش این منبع که با پرونده اجاره خودرو آشنا است، این واقعیت که محمد و گریس به دانشگاه میامی در مورد وضعیت شرکت اجاره ای نپرداختند، به این گزارش کمک کرد.

اطلاعات در مورد رنت ماشین یک شرکت کرایه خودروی نیوزلند، با شرکت آژانس حمل و نقل نیوزیلند و رنت ماشین بدون راننده برای آزمایش یک دستگاه بلوتوث که پیام های ایمنی خودکار را به راننده های خودروی اجاره می دهد، پیوسته است. محاکمه 2 ژوئیه آغاز شد.

پیام های ایمنی از فرستنده های جاده ای – از طریق بلوتوث – به دستگاه های وسایل نقلیه اجاره ای ارسال می شود.

رنت خودرو

اطلاعات در مورد رنت ماشین طبق گفته  فرستنده جاده ای بین رنت خودرو و وجود دارد که سه نوع پیام را به اتومبیل اجاره ارسال می کند. سه پیام شامل قابلیت اطمینان (صحبت کردن در مورد جاده، نحوه سفر در آن و غیره)، راحتی (که در آن امکانات توالت واقع شده است)، و ایمنی (در سمت چپ جاده، کم کردن سرعت و غیره).

طبق گفته رنت ماشین  به عنوان مشتریان اجاره ای در امتداد جاده ها، پیام ها مانند اعلامیه رادیویی در ماشین شنیده می شوند.

اطلاعات در مورد رنت ماشین جیمز دالگلیگز، مدیر کل اجاره اجاره ماشین گفت: “ما مدرک مفهوم را برای یک دوره سه ماهه تا پایان ماه سپتامبر با دیدی برای دریافت بازخورد از 100 کاربر فراهم می کنیم.” “بدون شک، هنگامی که نتایج کامل از نظرسنجی ها جمع آوری شده است، ما باید ایده بهتر آنچه در مراحل بعدی است.”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۵
safar alamo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی